2024 m. rugpjūčio 20 d


Skaityti 2 min

Produkto valdymas

Kiekviena įmonė siekia naudoti turimus įrankius savo produktyvumui ir pelningumui pagerinti. Neseniai išpopuliarėjus dirbtiniam intelektui ir mašininiam mokymuisi bei daugeliui jų panaudojimo atvejų, jie tapo vertingais ir kaliaisiais įrankiais, kurie veiksmingai pagerina įmonės procesus. Produkto valdymas yra pagrindinė sritis, kuri turi įtakos galutiniam produkto sėkmei ar nesėkmei, o jau kurį laiką automatizavimas, AI ir ML sukelia bangavimą pramonėje. Produktų rinkodaros specialistai pradeda plėsti savo įgūdžių rinkinius, įtraukdami į AI orientuotą patirtį. Tai daroma dėl geros priežasties, nes pramonė keisis…

Šis turinys skirtas tik DDI pagrindinei narystei.
Prisijunkite dabar

Dmitrijus Spilka

Dmytro yra technologijų ir finansų rašytojas, įsikūręs Londone. Jo darbai buvo publikuoti Nasdaq, Kiplinger, Financial Express, The Diplomat, IBM, Investment Week ir FXStreet.



Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *