Būdamas individualus verslininkas arba mažas verslas, turintis vos kelis darbuotojus, dėvite daug kepurių, tačiau pardavimų apimtis yra labai svarbi jūsų verslo plėtrai. Tačiau rasti laiko ir energijos sutelkti dėmesį į pardavimą gali būti sudėtinga. Kiekvieną savaitę organizuojant specialią pardavimų informavimo dieną galite sutelkti pastangas ir pasiekti maksimalių rezultatų. Šis vadovas padės jums atlikti veiksmus, kaip efektyviai organizuoti produktyvią pardavimų informavimo dieną.
1 veiksmas: nustatykite aiškius tikslus
Prieš gilinantis į detales, būtina nustatyti aiškius pardavimo informavimo dienos tikslus. Ką norite pasiekti? Bendri tikslai gali būti:
– Naujų potencialių klientų generavimas
– Susisiekite su esamais kontaktais
– Susitikimų ar demonstracinių versijų nustatymas
– Sandorių uždarymas
Aiškiai apibrėžti tikslai padės susikaupti ir įvertinti savo sėkmę.
2 veiksmas: kurkite savo pranešimus
Suasmeninimas yra raktas į efektyvų pardavimą. Sukurkite savo pranešimus, kad jie būtų tinkami ir patrauklūs kiekvienam potencialiam klientui. Štai keletas patarimų:
- Ištirkite savo perspektyvas: Supraskite jų verslą, skausmo taškus ir poreikius.
- Suasmeninkite savo el. laiškus: Naudokite jų pavadinimą, paminėkite jų įmonę ir nurodykite bet kokius tarpusavio ryšius ar susijusias pramonės naujienas.
- Sukurkite patrauklią temos eilutę: Padarykite savo el. laišką išskirtinį naudodami temos eilutę, kuri patraukia dėmesį.
- Būkite aiškūs ir glausti: Greitai pereikite prie reikalo ir aiškiai paaiškinkite, kaip galite jiems padėti.
- Įtraukite raginimą veikti: Užbaikite aiškiu raginimu veikti, pavyzdžiui, suplanuokite skambutį ar susitikimą.
3 veiksmas: paruoškite savo įrankius ir išteklius
Paruošę tinkamus įrankius ir išteklius pardavimų informavimo diena taps efektyvesnė. Štai ko jums reikės:
- CRM sistema: Naudokite ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemą, kad tvarkytumėte ir stebėtumėte savo kontaktus ir sąveiką.
- El. pašto šablonai: Norėdami sutaupyti laiko, paruoškite šablonus įvairių tipų informavimui (šaltiems el. laiškams, tolesniems veiksmams ir kt.).
- Skambučių scenarijai: Sukurkite skambučių scenarijus skirtingiems scenarijams, kad užtikrintumėte nuoseklumą ir pasitikėjimą telefono skambučių metu.
- Galimų klientų sąrašas: Sudarykite potencialių asmenų sąrašą. Segmentuokite juos pagal pramonės šaką, įmonės dydį ar kitus svarbius kriterijus.
- Tolesni veiksmai: Paruoškite tolesnę medžiagą išsiųsti po susitikimo. (Pitch Deck & One Pager ir kt.)
- Kalendorius: Naudokite kalendorių, kad planuotumėte informavimo veiklą ir nustatytumėte priminimus.
- „Analytics“ įrankiai: Naudokite įrankius, kad stebėtumėte savo informavimo metriką ir įvertintumėte sėkmę.
Kaip paruošti „Pitch Deck“.
Norint pritraukti klientus į jūsų verslą, labai svarbu sukurti patrauklų pristatymo paketą. Geros struktūros aikštelė ne tik aiškiai perteikia jūsų verslo idėją, bet ir parodo jūsų profesionalumą bei pasirengimą. Štai keletas žingsnių, kaip paruošti veiksmingą aikštelės denį:
- Supraskite savo auditoriją:
Prieš pradėdami, žinokite, kam ruošiatės. Pritaikykite turinį, kad jis atitiktų jų interesus, rūpesčius ir kompetencijos lygį. klientai dažniausiai domisi jūsų produkto pranašumais ir funkcijomis.
- Apibūdinkite savo pagrindinius dalykus:
Jūsų pristatymo paketas turėtų apimti šias pagrindines temas:
– Pavadinimo skaidrė: Jūsų įmonės pavadinimas, logotipas ir etiketė.
– Problema: aiškiai nurodykite problemą, kurią sprendžia jūsų verslas.
– Sprendimas: apibūdinkite savo produktą ar paslaugą ir kaip ji sprendžia problemą.
– Procesas: apibūdinkite savo parašo procesą ir laiko juostą
– Ankstesnis našumas: parodykite visus ankstesnius rezultatus ir atvejų tyrimus.
– Jūsų vertės pasiūlymas: paaiškinkite savo konkurencinį pranašumą.
– Komanda: pristatykite savo komandą
– Uždarymo skaidrė: apibendrinkite tolesnius veiksmus ir pateikite kontaktinę informaciją.
- Aiškumo ir poveikio dizainas:
Naudokite švarų, profesionalų dizainą, kuris pagerina skaitomumą. Laikykite skaidres neperkrautas glaustu tekstu ir aukštos kokybės vaizdais. Norėdami aiškiai pateikti duomenis, naudokite ženklelius, diagramas ir grafikus.
- Papasakokite istoriją:
Sukurkite pasakojimą, kuris sujungs jūsų skaidres ir įtrauks jūsų auditoriją. Pradėkite nuo problemos, kurkite sprendimą ir pasieksite savo ateities viziją.
- Praktikuokite savo pristatymą:
Repetuokite savo aikštę, kad įsitikintumėte, jog galite ją pateikti užtikrintai ir per skirtą laiką. Būkite pasirengę atsakyti į klausimus ir, jei reikia, pateikite papildomos informacijos.
Vykdydami šiuos veiksmus galite sukurti pristatymo rinkinį, kuris efektyviai perteikia jūsų verslo idėją ir palieka ilgalaikį įspūdį jūsų auditorijai.
4 veiksmas: suplanuokite savo tvarkaraštį
Suplanuokite savo dieną pagal išsamų tvarkaraštį, kad nenutrūktumėte. Pateikiame pavyzdinį tvarkaraštį:
8:00 – 8:30: Pasiruošimas ir planavimas
– Peržiūrėkite tikslus ir darbotvarkę.
– Sutvarkykite savo darbo vietą.
– Užbaikite savo potencialių klientų sąrašą.
8.30–10.00 val.: informavimas el. paštu
– Siųskite asmeninius el. laiškus savo potencialiems klientams.
– Norėdami sutaupyti laiko, naudokite el. pašto šablonus.
– Stebėkite atsakymus ir atitinkamai stebėkite.
10:00–10:15: pertrauka
10:15–12:00: telefono skambučiai
– Skambinkite savo geriausiems potencialiems klientams.
– Nurodymui naudokite skambučių scenarijus.
– Užsirašykite kiekvieno skambučio rezultatus.
12:00–13:00: Pietų pertrauka
13:00–14:30: tolesni el. laiškai ir skambučiai
– Skambinkite daugiau.
– Stebėkite atsakymus el. paštu ir suplanuokite tolesnius susitikimus.
14:30–14:45: pertrauka
14:45–16:00: Socialinės žiniasklaidos informavimas
– Susisiekite su potencialiais žmonėmis „LinkedIn“ ar kitose atitinkamose platformose.
– Siųskite asmeninius DM arba balso pranešimus ir susisiekite su jų turiniu.
16:00–17:00: peržiūrėkite ir suplanuokite tolesnius veiksmus
– Peržiūrėkite dienos eigą.
– Atnaujinkite savo CRM nauja informacija.
– Suplanuokite tolesnius veiksmus ateinančiomis dienomis.
Kodėl visada turėtumėte palikti balso paštą, kai skambinate šaltiems klientams
Balso pašto palikimas potencialiems klientams per šaltus ar šiltus pardavimo skambučius yra esminis veiksmingos pardavimo strategijos komponentas. Štai kodėl visada turėtumėte tai paversti įpročiu:
- Padidina jūsų tikimybę būti prisimintam:
Balso pašto palikimas užtikrina, kad potencialus klientas išgirs jūsų vardą ir įmonės pavadinimą. Tai padidina tikimybę, kad jie prisimins jus, kai vėl su jais susisieksite.
- Rodo profesionalumą ir atkaklumą:
Balso pašto palikimas parodo, kad rimtai žiūrite į savo veiklą ir esate pasirengęs dėti pastangas užmegzti ryšį. Tai atspindi jūsų profesionalumą ir užsispyrimą – savybes, kurios dažnai vertinamos pardavimuose.
- Suteikia galimybę pabrėžti vertę:
Balso paštas leidžia trumpai pabrėžti, kokią vertę jūsų produktas ar paslauga gali suteikti potencialiems klientams. Tai gali sukelti jų susidomėjimą ir paskatinti juos apsvarstyti, kaip galėtumėte patenkinti jų poreikius ar išspręsti problemas.
- Sukuria asmeninį ryšį:
Jūsų balso klausymas gali padėti užmegzti asmeninį ryšį. Tai humanizuoja bendravimą ir gali padėti išsiskirti beveidžių el. laiškų ir žinučių jūroje.
- Perteikia pagrindinę informaciją:
Balso paštas gali perduoti svarbią informaciją, pvz., kodėl skambinate, produkto ar paslaugos pranašumus ir kontaktinę informaciją. Taip užtikrinama, kad net jei jie jums neskambintų iš karto, jie turės pakankamai informacijos, kad galėtų vėliau susisiekti.
- Palengvina tolesnius veiksmus:
Balso pašto palikimas yra atskaitos taškas kitai sąveikai. Kai stebite, galite paminėti ankstesnį balso paštą, kuris gali pagerinti jų atmintį ir padaryti pokalbį sklandesnį ir aktualesnį.
- Pagerina kelių kanalų pasiekiamumą:
Balso pašto pranešimus derinant su kitais informavimo būdais, pvz., el. laiškais ar „LinkedIn“ žinutėmis, sukuriamas kelių kanalų metodas, kuris padidina tikimybę gauti atsakymą. Tai rodo, kad esate kruopštus ir pasiryžęs užmegzti ryšį.
- Sukuria skubos jausmą:
Gerai sukurtas balso paštas gali sukelti skubos jausmą ir paskatinti asmenį jums perskambinti. Paminėjus riboto laiko pasiūlymus ar išskirtines privilegijas, galima greičiau reaguoti.
- Pagerina bendravimo įgūdžius:
Reguliarus balso pašto pranešimų palikimas padeda pagerinti bendravimo įgūdžius. Tai verčia jus glaustai ir aiškiai išdėstyti savo pranešimą, o tai gali būti naudinga jūsų bendram pardavimo požiūriui.
Ieškote daugiau patarimų, kaip sukurti pardavimo informavimo strategiją. Prisijunk www.smallbizladyacademy.com šiandien.
Veiksmingo balso pašto patarimai:
Trumpai: Siekite 20-30 sekundžių.
Būk aiškus: Iš anksto nurodykite savo vardą, pavardę, įmonę ir skambučio tikslą.
Paryškinimo vertė: Paminėkite pagrindinę naudą arba priežastį, dėl kurios jie turėtų jums paskambinti.
Pateikite kontaktinę informaciją: Aiškiai nurodykite savo telefono numerį ir geriausią laiką, kada su jumis susisiekti.
Būkite draugiški ir profesionalūs: Naudokite draugišką toną, bet išlaikykite profesionalumą.
Nuolat palikdami balso pašto pranešimus galite padidinti savo tikimybę užmegzti prasmingus ryšius su potencialiais klientais ir galiausiai padidinti pardavimo sėkmę.
5 veiksmas: stebėkite savo pažangą
Visą dieną stebėkite savo pažangą, kad suprastumėte, kas veikia ir ką reikia tobulinti. Pagrindinės stebėtinos metrikos apima:
– išsiųstų el. laiškų skaičius
– Reagavimo dažnis
– Atliktų skambučių skaičius
– Konversijų rodiklis (el. laiškai / skambučiai į susitikimus)
– Sandoriai uždaryti
Norėdami įrašyti ir analizuoti šią metriką, naudokite CRM ir analizės įrankius. Šie duomenys padės patobulinti savo požiūrį ir laikui bėgant pagerinti rezultatus.
6 veiksmas: tolesni veiksmai
Tolesnė veikla yra labai svarbi pardavimų srityje. Daugelis potencialių klientų nereaguos į pirmąjį kontaktą, todėl atkaklumas yra labai svarbus. Štai kaip veiksmingai stebėti:
- Nustatyti priminimus: naudokite kalendorių arba CRM, kad nustatytumėte priminimus dėl tolesnių veiksmų.
- Būkite atkaklūs, bet mandagūs**: stebėkite reguliariai, bet gerbkite savo potencialaus kliento laiką ir ribas.
- Pridėti vertę: kiekvienas tolesnis veiksmas turėtų pridėti vertę. Pasidalykite atitinkamu turiniu, įžvalgomis ar jų problemų sprendimais.
- Stebėkite atsakymus: stebėkite visas sąveikas ir koreguokite tolesnių veiksmų strategiją pagal jų atsakymus.
7 veiksmas: atspindėkite ir tobulinkite
Pardavimų informavimo dienos pabaigoje skirkite laiko apmąstyti, kas sekėsi gerai ir ką būtų galima patobulinti. Paklauskite savęs:
– Ar pasiekiau savo tikslus?
– Kokios buvo veiksmingiausios strategijos?
– Kur aš susidūriau su iššūkiais?
– Kaip kitą kartą galiu pagerinti savo veiklą?
Pasinaudokite šiuo apmąstymu, kad patobulintumėte savo požiūrį ir suplanuokite kitą pardavimų informavimo dieną.
Papildomi sėkmingos pardavimo dienos patarimai
- Būkite tvarkingi: Tvarkykite savo darbo vietą ir įrankius, kad sumažintumėte blaškymąsi ir išliktumėte susikaupę.
- Išlikite pozityvus: Pardavimo informavimas gali būti sudėtingas, todėl išlaikykite teigiamą požiūrį ir išlikite motyvuoti.
- Praktikuokite savęs priežiūrą: Darykite pertraukas, būkite hidratuoti ir nepraleiskite valgio. Rūpinimasis savimi padės išlikti produktyviems ir energingiems.
- Sverto technologija: Naudokite automatizavimo įrankius el. pašto kampanijoms, planavimui ir stebėjimui, kad sutaupytumėte laiko ir padidintumėte efektyvumą.
- Padidink save: Pasinaudokite muzika arba mentoriumi, kurį galite paskambinti, kad galėtumėte greitai pasikalbėti prieš eidami į pristatymo susitikimą ar telefono skambučių seriją.
- Mokykitės toliau: Nuolat tobulinkite savo įgūdžius skaitydami pardavimo knygas, dalyvaudami internetiniuose seminaruose ir mokydamiesi iš pramonės ekspertų.
Pardavimų informavimo dienos, kaip mažos įmonės, organizavimas gali žymiai padidinti jūsų verslo plėtros pastangas. Nustatydami aiškius tikslus, paruošdami įrankius ir išteklius, planuodami išsamų tvarkaraštį, kurdami asmeninius pranešimus, stebėdami savo pažangą, atidžiai stebėdami ir apmąstydami savo veiklą, galite maksimaliai padidinti savo veiklos efektyvumą ir paskatinti savo verslo augimą. Nepamirškite išlikti organizuoto, išlaikyti teigiamą požiūrį ir nuolat tobulinti savo požiūrį, kad pasiektumėte ilgalaikę sėkmę.