„TikTok“ išpopuliarėjo socialinėje žiniasklaidoje ir tapo viena populiariausių platformų visame pasaulyje, ypač tarp jaunesnės auditorijos. Turėdami daugiau nei milijardą aktyvių vartotojų, nenuostabu, kad galbūt norėsite prisijungti prie didžiulės TikTok auditorijos. Tačiau reklamavimas „TikTok“ – tai ne tik prašmatnaus vaizdo įrašo kūrimas; norint maksimaliai išnaudoti unikalias platformos funkcijas ir vartotojų bazę, reikia strateginio požiūrio. Dabar „TikTok“. patiria teisinį spaudimą ir gali būti uždraustas JAV 2025 m., tačiau kol kas galite jį naudoti norėdami užsidirbti tikrų pinigų savo versle. Šiame tinklaraščio įraše sužinosite apie skelbimų pirkimo „TikTok“ procesą, naudojimo strategijas, galimus skelbimų tipus, geriausias tikslines auditorijas ir „TikTok“ skelbimų naudojimo pranašumus, palyginti su kitomis platformomis.

„TikTok“ skelbimų supratimas: apžvalga

Prieš pasinerdami į konkrečias strategijas ir patarimus, labai svarbu suprasti, kokių tipų TikTok skelbimus galite naudoti. „TikTok“ siūlo įvairius skelbimų formatus. Platformos algoritmas yra labai sudėtingas, o tai reiškia, kad skelbimai gali būti tiksliai taikomi pagal naudotojo elgesį, pomėgius ir demografinius rodiklius.

TikTok skelbimų tipai

Pardavimas socialiniuose tinkluose „TikTok“ siūlo kelis skelbimų formatus, kurių kiekvienas turi unikalių funkcijų ir privalumų:

  1. Skelbimai sklaidos kanale: tai savieji skelbimai, rodomi naudotojo sklaidos kanale „Jums“. Jie gali trukti iki 60 sekundžių, bet idealiu atveju turėtų būti apie 15 sekundžių, kad būtų išlaikytas naudotojo įsitraukimas. Skelbimai sklaidos kanale leidžia raginti veikti (CTA), pvz., atsisiųsti programas arba apsilankyti svetainėje.
  2. Prekės ženklo perėmimas: Šis skelbimo formatas leidžia jūsų prekės ženklui per dieną perimti „TikTok“ programą. Jame yra vaizdų, GIF ir vaizdo įrašų, kurie rodomi naudotojams atidarius programą, derinys. Prekės ženklo perėmimai yra labai veiksmingi siekiant didinti prekės ženklo žinomumą, tačiau jie turi aukščiausios kokybės etiketę.
  3. TopView: Panašiai kaip prekės ženklo perėmimas, „TopView“ skelbimai rodomi iškart, kai naudotojas atidaro programą, tačiau jie yra pagrįsti vaizdo įrašais ir gali trukti iki 60 sekundžių. „TopView“ skelbimai yra mažiau įkyrūs nei prekės ženklo perėmimai ir leidžia kūrybiškiau pasakoti istorijas.
  4. Firminiai hashtag iššūkiai: Tai vienas patraukliausių „TikTok“ skelbimų formatų. Prekės ženklai sukuria iššūkį ir skatina vartotojus dalyvauti naudojant konkrečią žymą su grotelėmis. Firminiai hashtag iššūkiai dažnai plinta, generuodami didžiulį organinį pasiekiamumą ir naudotojų sukurtą turinį.
  5. Firminiai efektai: „TikTok“ siūlo prekių ženklams galimybę kurti pasirinktinius filtrus, lipdukus ir specialiuosius efektus, kuriuos vartotojai gali pritaikyti savo vaizdo įrašams. Šis skelbimo formatas puikiai tinka prekės ženklo matomumui ir įtraukimui padidinti, nes leidžia naudotojams smagiai ir kūrybiškai bendrauti su jūsų prekės ženklu.
  6. Spark Ads: šis palyginti naujas formatas leidžia prekių ženklams padidinti natūralų turinį paverčiant jį skelbimu. „Spark Ads“ idealiai tinka reklamuoti turinį, kuris ir taip gerai veikia, ir išlaiko savo „TikTok“ vaizdo įrašų išvaizdą ir pojūtį, todėl jie yra mažiau įkyrūs ir labiau įtraukiantys.

Veiksmingos TikTok reklamos strategijos

Dabar, kai esate susipažinę su galimų skelbimų tipais, panagrinėkime keletą strategijų, kurios padės jums išnaudoti visas „TikTok“ reklamos kampanijos galimybes.

  1. Pažink savo auditoriją: Labai svarbu suprasti, kas yra jūsų tikslinė auditorija „TikTok“. „TikTok“ daugiausia naudoja Z ir Millennials, tačiau jos vartotojų bazė plečiasi visose amžiaus grupėse. Ištirkite savo auditorijos pomėgius, elgesį ir turinį, su kuriuo jie sąveikauja platformoje. Tai padės pritaikyti skelbimus, kad jie atitiktų juos.
  2. Sukurkite autentišką turinį: Pardavimas socialiniuose tinkluose TikTok yra susijęs su autentiškumu. Vartotojai teikia pirmenybę turiniui, kuris atrodo tikras ir panašus, o ne patobulintus, aukštos kokybės vaizdo įrašus. Kurdami skelbimą sutelkite dėmesį į pasakojimą ir nuoširdumą. Įtraukite populiarią muziką, populiarius iššūkius ir „TikTok“ influencerius, kad jūsų turinys taptų gimtuoju platformoje.
  3. Pasinaudokite naudotojų sukurtu turiniu (NST): Vartotojų sukurtas turinys yra galingas „TikTok“ įrankis. Skatindami auditoriją kurti turinį naudojant jūsų produktus ar prekės ženklo grotažymes, galite žymiai padidinti pasiekiamumą ir įsitraukimą. NST taip pat yra patikimesnis ir artimesnis, todėl labiau tikėtina, kad žiūrinčiuosius pavers klientais.
  4. Optimizuoti mobiliesiems: „TikTok“ yra platforma, skirta pirmiausia mobiliesiems, todėl įsitikinkite, kad jūsų skelbimai yra optimizuoti žiūrėti mobiliuosiuose įrenginiuose. Naudokite vertikalius vaizdo įrašus, mažiau teksto ir sutelkite dėmesį į greitą ir efektyvų pranešimą. Atminkite, kad turite tik kelias sekundes, kad patrauktumėte vartotojo dėmesį.
  5. Išbandykite ir optimizuokite: „TikTok“ siūlo patikimus analizės įrankius, leidžiančius stebėti skelbimų našumą. Naudokite šias įžvalgas norėdami išbandyti įvairius skelbimus, taikymo parinktis ir skelbimų formatus. Nuolat optimizuokite kampanijas pagal našumo duomenis, kad pagerintumėte IG.
  6. Bendradarbiaukite su „TikTok Influencers“.: Įtakos formuotojų rinkodara „TikTok“ yra didžiulė. Bendradarbiavimas su populiariais kūrėjais gali padėti jūsų prekės ženklui pasiekti didesnę auditoriją ir sukurti patikimumą. Rinkdamiesi influencerius rinkitės tuos, kurių turinys atitinka jūsų prekės ženklo vertybes ir rezonuoja su jūsų tiksline auditorija.
  7. Naudokite „TikTok Pixel“.: „TikTok Pixel“ yra kodo dalis, kurią galite pridėti prie savo svetainės, kad galėtumėte stebėti konversijas iš „TikTok“ skelbimų. Tai padeda įvertinti kampanijų efektyvumą ir optimizuoti jas siekiant geresnio našumo. „Pixel“ taip pat leidžia sukurti priskirtas auditorijas, skirtas pakartotiniam taikymui, o tai gali žymiai pagerinti jūsų konversijų rodiklius.
  8. Sekite tendencijas: TikTok yra tendencijomis pagrįsta platforma, o tendencijos greitai keičiasi. Kad išliktumėte aktualūs, stebėkite naujausias tendencijas ir įtraukite jas į savo skelbimus. Tai gali būti populiarių dainų, iššūkių ar memų forma. Atsižvelgdami į tendencijas laiku, galite padidinti skelbimų matomumą ir įtraukimą.

Geriausios „TikTok“ tikslinės auditorijos

TikTok auditorija yra įvairi, tačiau kai kurie segmentai yra ypač aktyvūs ir reaguoja į reklamą:

  1. Gen Z: „Gen Z“, kaip didžiausias demografinis rodiklis „TikTok“, yra pagrindinė daugelio prekių ženklų tikslinė auditorija. Jie vertina autentiškumą, kūrybiškumą ir socialinę atsakomybę. Tikėtina, kad skelbimai, atspindintys šias vertes ir atitinkantys dabartines tendencijas, šioje grupėje bus našūs.
  2. Tūkstantmečiai: Nors „TikTok“ dažnai siejama su Z karta, „Millennials“ vis dažniau naudojasi šia platforma. Jie linkę bendrauti su turiniu, kuris yra nostalgiškas, informatyvus ar humoristinis. Prekės ženklai, skirti tūkstantmečiams, turėtų sutelkti dėmesį į pasakojimą ir turinį, kuris sukuria pridėtinę vertę.
  3. Nišinės bendruomenės: „TikTok“ turi daugybę nišinių bendruomenių (dažnai vadinamų „TikTok subkultūromis“), kurios sutelktos į konkrečius pomėgius, tokius kaip kūno rengyba, grožis, mada, žaidimai ir maisto gaminimas. Jei jūsų prekės ženklas patenka į vieną iš šių nišų, nukreipimas į šias bendruomenes gali būti labai efektyvus.
  4. Tėvai: „TikTok“ vis daugėja tėvų vartotojų, kurie domisi šeimai skirtu turiniu. Prekiniai ženklai, siūlantys vaikams ar šeimoms skirtus produktus ar paslaugas, gali būti sėkmingi, taikydami pagal šią demografinę grupę susijusio ir naudingo turinio.
  5. Mažos įmonės: „TikTok“ taip pat gyvena gyvybinga smulkaus verslo savininkų ir verslininkų bendruomenė. Jei jūsų produktas ar paslauga tinka šiai auditorijai, apsvarstykite galimybę sukurti turinį, kuriame būtų teikiami verslo patarimai, sėkmės istorijos arba parodoma, kaip jūsų produktas gali padėti jiems augti.

„TikTok“ skelbimų naudojimo pranašumai, palyginti su kitomis platformomis

Su tiek daug pardavimas socialiniuose tinkluose Platformų pasirinkimas, kodėl turėtumėte apsvarstyti galimybę investuoti į „TikTok“ skelbimus? Štai keletas „TikTok“ skelbimų naudojimo pranašumų, palyginti su kitomis platformomis:

  1. Masinis pasiekiamumas: „TikTok“ vartotojų bazė sparčiai auga, o pasaulinis pasiekiamumas yra neprilygstamas. Reklamuodami TikTok galite prisijungti prie didžiulės auditorijos, apimančios skirtingas šalis, kultūras ir demografinius rodiklius.
  2. Aukštas įsitraukimas: TikTok vartotojai yra labai įsitraukę, platformoje praleidžia vidutiniškai 52 minutes per dieną. Trumpos formos vaizdo įrašų formatas skatina naudotojus greitai ir nuolat vartoti turinį, o tai padidina tikimybę, kad jie įsitrauks į jūsų skelbimus.
  3. Kūrybinis lankstumas: TikTok siūlo įvairius skelbimų formatus, leidžiančius kūrybiškai eksperimentuoti. Nesvarbu, ar norite sukurti virusinį iššūkį, ar patrauklų vaizdo įrašo skelbimą, įvairios „TikTok“ skelbimų parinktys leidžia išskirtiniais būdais išreikšti savo prekės ženklo asmenybę.
  4. Žemesnė konkurencija: Nors „TikTok“ populiarumas auga, jis vis dar gana naujas, palyginti su tokiomis platformomis kaip „Facebook“ ir „Instagram“. Tai reiškia, kad konkurencija dėl skelbimo vietos yra mažesnė, todėl gali sumažėti skelbimų išlaidos ir didesnis matomumas.
  5. Algoritmu pagrįstas taikymas: TikTok algoritmas yra labai sudėtingas ir teikia pirmenybę turiniui, kuris atitinka vartotojų interesus ir elgesį. Tai reiškia, kad labiau tikėtina, kad jūsų skelbimai bus rodomi naudotojams, kurie tikrai domisi jūsų produktais ar paslaugomis, todėl bus didesnis įtraukimo rodiklis ir geresnė IG.
  6. Virusinis potencialas: TikTok turinys sukurtas taip, kad juo būtų galima greitai dalytis ir skleisti. Gerai sukurtas skelbimas gali išplisti, žymiai padidindamas jūsų prekės ženklo pasiekiamumą ir poveikį be papildomų išlaidų.
  7. Jauna ir tendencijas išmananti publika: Jei jūsų prekės ženklas skirtas jaunesniems demografiniams sluoksniams, „TikTok“ yra vieta, kur būti. Platforma ypač populiari tarp Z kartos ir Millennials, kurie yra tendencijų kūrėjai ir daro didelę įtaką vartotojų elgsenai.
  8. Integruotos elektroninės prekybos funkcijos: „TikTok“ vis dažniau integruoja el. prekybos funkcijas, leidžiančias vartotojams apsipirkti tiesiai iš programos. Tai didelis pranašumas prekių ženklams, norintiems paskatinti pardavimą per socialinę komerciją.

Jei norite sužinoti daugiau apie socialinių tinklų rinkodarą, peržiūrėkite internetinį kursą pardavimas socialiniuose tinkluose įjungta www.SmallBizLadyUniversity.com

Reklama „TikTok“ suteikia unikalias galimybes prekių ženklams susisiekti su labai įsitraukusia pasauline auditorija. Suprasdami skirtingus skelbimų formatus, taikydami veiksmingas strategijas ir taikydami pagal tinkamas auditorijas, galite sukurti sėkmingas skelbimų kampanijas, kurios sudomins TikTok vartotojus. Platformos dėmesys kūrybiškumui ir autentiškumui kartu su sudėtingomis taikymo galimybėmis daro „TikTok“ būtinu kanalu bet kuriam prekės ženklui, norinčiam išplėsti savo pasiekiamumą ir įtaką skaitmeniniame amžiuje.





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -