Kiekvienas smulkaus verslo savininkas nori daugiau matomumo. Daugiau sekėjų, daugiau svetainių lankytojų, daugiau žmonių, stebinčių jų turinį. Pagunda manyti, kad jei tik daugiau žmonių pamatytų tai, ką siūlote, jūsų pardavimai padidėtų.
Bet štai sunki tiesa: Vien matomumas nevertina pajamų. Jei neturite tinkamo pagrindo, daugiau akių obliacijų tiesiog sustiprins jūsų esamas problemas.
Tiesą sakant, verslas, kuris persekioja matomumą, neišsprendę šių trijų pagrindinių klausimų, dažnai baigiasi eikvojant laiką, energiją ir pinigus, nes viskas, ką jie daro, padidina žmonių, kurie nekonvertuoja, skaičių.
Taigi, prieš įpildami daugiau pinigų į skelbimus ar praleidžiant valandas bandant virsti virusais, pakalbėkime apie tris problemas, kurių matomumas negali išspręsti, ir tai, ką pirmiausia reikia išspręsti, jei norite atkreipti dėmesį į pardavimus.
-
Jūsų pranešimas nekonvertuoja
Jei žmonės mato jūsų turinį, bet neperka, problema Ar tai nepasiekiama – tai aiškumas. Daugelis verslo savininkų įstrigo, nes mano, kad jų auditorija supranta savo pasiūlymą taip pat. Bet tai, kas jums atrodo akivaizdu, jiems nėra akivaizdu. Paini žinutė veda į dvejones. O versle dvejonės žudo pardavimus.
PARDUOTUVĖ: Užuot kalbėję apie tai, ką parduodate, kalbėkite apie tai, ką jie įgis.
Jūsų auditorija neieško produkto ar paslaugos. Jie ieško problemos sprendimo, kuris jiems atrodo skubus. Jie ieško konkretaus rezultato, kuris yra svarbus jų pasaulyje. Lengviausias būdas patikrinti, ar jūsų pranešimai veikia? Užduokite sau šiuos tris klausimus:
- Ar mano pranešimas yra aiškus tam, kuris niekada anksčiau apie mane negirdėjo?
- Ar jie gali iškart pamatyti, kas jiems yra?
- Ar aš prijungiau savo pasiūlymą prie skausmo taško, kurį jie aktyviai nori išspręsti?
Jei atsakymas į bet kurį iš jų yra ne, daugiau matomumo nepadės – tai tiesiog sustiprins painiavą.
Kaip tai ištaisyti
Naudokite klientų kalbą, o ne pramonės žargoną. Nekalbėkite kaip ekspertas – Talk, kaip jūsų idealus klientas pasakoja apie jų problemą.
Pateikite savo pasiūlymą apie juos, o ne jūs. Užuot sakęs, „Aš siūlau verslo instruktavimą“sakyk, „Aš padedu verslo savininkams užtikrintai uždaryti aukšto bilieto pardavimą“.
Būkite konkretūs. Sakymas „Aš padedu žmonėms augti“ yra neaiškus. Sakyti: „Aš padedu moterims konsultantams padidinti pajamas 50% per šešis mėnesius“ yra aiškus ir įtikinamas.
Pavyzdys prieš ir po pranešimų išsprendimo:
❌ „Aš padedu žmonėms parduoti savo verslą ir gauti klientų.“
✅ „Aš padedu moterys konsultantės nuosekliai nusileisti aukšto bilieto klientams-be skelbimų ar sudėtingų kanalų.“
Kai jūsų rinkodaros pranešimas yra aiškusAr Jums nereikia daugiau matomumo. Jums tiesiog reikia daugiau tinkamų žmonių, matančių tai.
-
Jūsų auditorija nėra sušildyta
Viena didžiausių priežasčių, kodėl verslas stengiasi konvertuoti, nėra todėl, kad jų auditorija nėra pakankamai didelė –Taip yra jų auditorija nėra pakankamai pasirengęs. Dauguma rinkodaros daugiausia dėmesio skiria sąmoningumui, tačiau vien tik sąmoningumas nesukelia pardavimų.
Žmonėms nereikia tik tavęs pamatyti. Jie turi jus tikėti. Ir įsitikinimas remiasi pasitikėjimu.
Pamaina: nustokite rinkti pasekėjus – pradėkite kurti „Building Trust“
Šalta auditorija nepirks, net jei turite geriausią pasiūlymą pasaulyje. Norėdami sušildyti savo auditoriją ir perkelti ją į pirkinį, turite nuosekliai:
Parodykite jiems, kas įmanoma. Naudokite prieš ir po istorijų, kliento atsiliepimų ir transformacijos atvejų tyrimų.
Įveikti jų prieštaravimus, kol jie net nepasakys garsiai. Kreipkitės į įprastas baimes ir dvejones jūsų turinyje.
Mokyk juos taip, kad jie mąstytų, „Oho, jei tai nemokama, kas yra mokamo pasiūlymo viduje?”
Paklauskite savęs:
- Ar jūs pateikiate savo auditorijai priežastį patikėti?
- Ar jūs atsakote į tylius prieštaravimus, neleidžiančius jiems pirkti?
- Ar jums lengva pasakyti „taip“?
Jei ne, daugiau matomumo reikš tiesiog daugiau žmonių, kurie apie jus žino, tačiau vis tiek nėra pasirengę pirkti.
Kaip tai ištaisyti
Mokykite prieš parduodant. Pateikite vertingą turinį, kuris iš tikrųjų padeda jūsų auditorijai – taigi jie pasitiki jumis, kol niekada neišleis pinigų su jumis.
Naudokite turinį prieštaravimams tvarkyti. Jei žmonės dvejoja, nes mano, kad jūsų pasiūlymas yra per brangus, sukurkite turinį, kuris pertvarkytų išlaidas kaip investiciją.
Dalykitės socialiniais įrodymais. Jei dar neturite kliento atsiliepimų, parodykite savo rezultatus arba pasidalykite pamokomis iš realaus pasaulio atvejų tyrimų.
Šilimo strategijos pavyzdys:
❌ Tik „Pirkti dabar“ skelbimą be įrodymų ar išsilavinimo.
✅ Trijų žingsnių turinio sekos kūrimas: mokykite → tvarkykite prieštaravimus → Kviečiu pirkti.
Jei žmonės tavimi pasitiki, pardavimas tampa lengvas. Bet jei jie to nepadarys, jokio matomumo nepadės.
-
Aiški pardavimo sistemos trūkumas
Tarkime, rytoj jūsų turinys tampa virusinis. Dešimtys tūkstančių žmonių užplūsta į jūsų puslapį, jūsų svetainę, jūsų DM. Ar jie tiksliai žinotų, kur eiti toliau? Ar jie būtų vedami per aiškią, apgalvotą kelionę, kuri skatina pasitikėjimą ir veda į atsivertę? O gal jie tiesiog pasiklystų turinyje ir judėtų toliau?
Daugelio įmonių nereikia Daugiau matomumo. Jiems reikia a geresnis kelias nuo matomumo iki Pardavimų konvertavimas.
Pamaina: sukurkite pardavimo sistemą, o ne tik auditoriją
Jei jūsų verslas neturi struktūrizuoto būdo, kaip lankytojus paversti pirkėjais, didesnis matomumas tik išryškins tą spragą. Užuot tikėję, kad žmonės supras, kaip dirbti su jumis, kurti aiški ir apgalvota kelionė Tai veda juos pirkti.
Į stiprią pardavimo sistemą apima:
Stiprus įėjimo taškas (Švino magnetas, internetinis seminaras ar įvadinis pasiūlymas)
Puoselėjimo sistema (El. Laiškai, retargai ar turinys, sukuriantis pasitikėjimą)
Paprastas konvertavimo procesas (Aiškus pasiūlymas, stipri CTA ir lengva kasos patirtis)
Kaip tai ištaisyti
Sukurkite aiškią kliento kelionę. Jei kas nors jus šiandien suranda, koks jų kitas žingsnis? Nurodykite.
Norėdami sekti, naudokite automatizavimą. Dauguma pardavimų prarandami, nes įmonės nepakankamai stebi.
Padarykite pirkimo procesą be trinties. Jokių sudėtingų kasos procesų ar ilgų laukimų – palengvinkite.
Paprastos pardavimo sistemos pavyzdys:
1 žingsnis: švino fiksavimas – Sukurkite vertingą turinį, kuris traukia klientus jūsų svetainėje.
2 žingsnis: Puoselėjimo pasitikėjimas – Sukurkite pardavimo kanalą, kuris pristato jūsų prekės ženklą, dalijasi atsiliepimais, tvarko prieštaravimus ir šviečia jūsų auditoriją.
3 žingsnis: paaiškinkite pasiūlymą -Pateikite juos į savo pasiūlymą, padarykite tai kitame žingsnyje.
Štai kodėl kai kurios įmonės gali padvigubinti savo pajamas, nevadindamos srauto.
Kadangi jie nėra orientuoti į tai, kad į duris būtų galima įtraukti daugiau žmonių – jie sutelkė dėmesį į tai, kad žmonės, kurie ateina, yra nukreipti į pirkinį.
Ar kuri nors iš šių trijų problemų skamba pažįstamai? Matomumas nėra jūsų problema – jūsų Pardavimų sistema yra. Būtent todėl aš sukūriau Pardavimų greitintuvo įkrovos stovykla.
Šioje 6 savaičių programoje sužinosite, kaip:
✅Sukurkite pakartojamą pardavimo sistemą, kuri virsta klientais, nesijaudindami.
✅ Šildykite auditoriją, kad jie pasitikėtų tavimi, kol niekada nepateikite pasiūlymo.
✅ Sukurkite aukšto konvertavimo pranešimą, kuris priverčia žmones pasakyti: „Man to reikia“.
Tai paskutinis pardavimo mokymas, kurio jums kada nors prireiks. Prisijunkite prie šiandienos klasės prasideda kovo 4 d
Paverskime jūsų matomumą tikromis pajamomis.
Registruokitės dabar → https://smallbizladyuniversity.net/bootcamp