Šiame epizode Stevenas Pope’as dalijasi savo kelione tapti „Amazon Guy“, pateikia patarimų, kaip pasirinkti produktus, atlikti rinkos tyrimus ir atlikti konkurencinę analizę. Jis aptaria kainodaros strategijas, „Amazon“ vykdymą ir pristatymą savarankiškai bei būdus, kaip padidinti srautą ir pardavimą „Amazon“.
Stevenas Pope’as yra „My Amazon Guy“, rinkodaros agentūros, valdančios daugiau nei 300 aktyvių prekių ženklų, įkūrėjas. Stevenas yra perkamiausias autorius su savo knyga „Amazon Selling Tips“, kuri pateko į geriausių verslo knygų sąrašus visoje „Amazon“. Stevenas pradėjo savo karjerą kaip televizijos reporteris Aidaho valstijoje, o vėliau 10 metų buvo prekių ženklų elektroninės prekybos direktorius – nuo auksinių ir sidabrinių monetų iki didelių dydžių moteriškų drabužių. Tada Stevenas sukūrė „My Amazon Guy“ – agentūrą, kurioje dirba daugiau nei 300 darbuotojų, auginančią srautą ir pardavimus „Amazon“. Stevenui priklauso ne tik MAG, bet ir „My Refund Guy“, „My Warehouse Guy“, „4 Amazon Brands“. Steveną milijonai žmonių peržiūrėjo „YouTube“ tūkstančiuose vaizdo įrašų, kuriuose jis parodo, kaip išspręsti JOKIUS „Amazon“ sutinkamus klausimus. www.myamazonguy.com
Klausykite podcast’o žemiau:
Podcast: Žaisti naujame lange | parsisiųsti
Šią savaitę „SmallBizChat Podcast“:
- Suteikite pirmenybę produktų, kuriuos išmanote, pardavimui, kad įgytumėte pranašumą konkurencingoje „Amazon“ rinkoje.
- Pradėdami naudotis „Amazon“ įsijauskite į klaidų neišvengiamumą ir finansiškai pasiruoškite šiai mokymosi patirčiai.
- Sutelkite dėmesį į stipraus prekės ženklo kūrimą ir tiesioginį ryšį su savo klientų baze, o ne fiksuodami konkurentų kainodaros strategijas.
Minėti ištekliai:
Internetiniai kursai: https://smallbizladyuniversity.com/academy
Susisiekite su Stevenu Pope:
Gauti daugiau!
Norite išgirsti daugiau „The SmallBiz Chat Podcast“ epizodų? Prenumeruokite savo mėgstamą platformą, kad niekada nepraleistumėte serijos!
,