#Smallbizchat Podcast’as GYVAI yra mėnesinė vaizdo interviu laida, kurioje smulkaus verslo savininkai gali gauti atsakymus į savo klausimus.
#Smallbizchat tikslas – užbaigti smulkaus verslo nesėkmes, padedant dalyviams pasisekti kaip savo viršininkui.
Prisijunkite prie mūsų tiesiogiai kas trečią mėnesio trečiadienį nuo 8 iki 21 val. ET Live per mano SmallBizLady Facebook puslapis, „YouTube“ kanalas ir GYVYTI Twitter.
Elaine Pofeldt yra nepriklausoma žurnalistė, kuri specializuojasi smulkaus verslo, verslumo ir karjeros srityse. Ji yra autorė Milijono dolerių, vieno asmens verslaspažvelgti į tai, kaip verslininkai gauna septynženkles pajamas įmonėse, kuriose jie yra vieninteliai darbuotojai, pasitelkdami automatizavimą ir kitas technologijas, kad padidintų savo pastangas. Jos darbas pasirodė FORTŪNA, Pinigai, CNBC, Inc., „Forbes“, „Crain“ Niujorko verslas ir daugelis kitų verslo leidinių Ji taip pat yra buvusi redaktorė FORTUNE smulkusis verslas. Daugiau informacijos: http://elainepofeldt.com
„SmallBizLady“: kiek yra milijonų dolerių vienam asmeniui verslų ir kaip greitai ši tendencija auga?
Elaine Pofeldt: 2021 m. šioje kategorijoje buvo 53 460 įmonių, kurių metinės pajamos siekė 1–2,49 mln. USD (beveik 48 % daugiau nei 2012 m.). Yra dar 3 244, atnešantys 2,5 mln. USD ir daugiau 2021 m.
SmallBizLady: kokios kategorijos yra sparčiausiai augančios vieno asmens verslo sritys?
Elaine Pofeldt: Kurie yra perspektyviausi ateičiai? Didžiausia kategorija iki šiol yra profesionalios paslaugos. Sparčiausiai auga statybos ir finansai/draudimas.
SmallBizLady: kaip AI paveiks vieno asmens verslą?
Elaine Pofeldt: Tikiu, kad dirbtinis intelektas, kaip ir debesies įrankiais, leis daugiau žmonių gauti 1 mln. Dirbtinis intelektas gali padėti savininkams atlikti nuobodžias užduotis ir daugiau dėmesio skirti visapusiškai veiklai, pavyzdžiui, verslo plėtrai, susijusiai su verslo plėtra.
Kaip išeiti iš smulkaus verslo
Maggie Lord buvo ankstyva internetinės skaitmeninės vestuvių žiniasklaidos erdvės pradininkė, nes „Rustic Wedding Chic“ įkūrėja ir generalinė direktorė Maggie vadovavo įmonei 12 metų, kol 2020 m. ją įsigijo David’s Bridal. Maggie taip pat yra 6 knygų autorė. Šiandien Maggie tapo geidžiama strategine moterų įkurtų prekių ženklų patarėja, leidžiančia jai sutelkti dėmesį į dalijimąsi žiniomis ir patirtimi su kitais panašiai mąstančiais verslininkais. Maggie ir jos verslas buvo pristatytos „Forbes“, „The New York Times“, „Business Insider“, „Success Magazine“ ir daug daugiau. Daugiau informacijos: http://www.maggielord.com
SmallBizLady: Kaip smulkaus verslo savininkas gali sukurti pasitraukimo strategiją Kaip rasti tinkamą pirkėją?
Maggie Lord: Pradedama nuo plano, pagal kurį identifikuojamas tinkamas pirkėjas ir kodėl jūsų smulkusis verslas puikiai tiktų pirkėjui, parengimu.
SmallBizLady: Kaip smulkaus verslo savininkas žino, kada tinkamas laikas pasitraukti?
Maggie Lord: Žmonės išeina iš savo verslo skirtingu laiku, bet aš dažnai manau, kad žmonės per ilgai laukia, kol pasitrauks. Geriausias laikas išeiti – kol nesate visiškai perdegęs ir dar neišaugote per daug, kad negalėsite rasti pirkėjo.
SmallBizLady: Kokius veiksmus gali atlikti smulkus verslas, kad pradėtų pasitraukimo procesą?
Maggie Lord: Paprasčiausias dalykas yra pradėti iš eilės gauti visas savo antis su savo verslo finansais, vienu įmonės lapu ir įmonės profiliu. Po to reikia pradėti sudaryti sąrašą, kas, jūsų manymu, būtų geras pirkėjas, ir parašyti, kodėl jie turėtų jus pirkti ir kaip tai paveiktų ir pakeistų jų verslą, kad jūsų verslas būtų jūsų verslas.
Kaip verslo savininkui tapti geresniu pardavimu
Valdezas Lasartemėjus yra visą gyvenimą trunkantis pardavimų profesionalas, daugiau nei tris dešimtmečius parduodantis viską nuo batų iki vertybinių popierių. Jis pradėjo pardavinėti būdamas 10 metų, pardavinėdamas „San Francisco Chronicle“ prenumeratas nuo durų iki durų. Šiomis dienomis, kaip verslo konsultantas, jis daugiausia dėmesio skiria verslo plėtrai ir padeda smulkaus verslo savininkams išmokti efektyvių pardavimo strategijų ir metodų, pabrėždamas tarnautojų lyderystę. Jo nauja knyga yra Rinkodara 4 pardavėjai Kaip tarnautojų lyderystė pritraukia klientus ir padidina pardavimą. Daugiau informacijos: www.Marketing4Salespeople.com
SmallBizLady: ar pardavimas ir rinkodara yra tas pats dalykas?
Valdezas Lasartemay: Visai ne. Rinkodaros užduotis yra padaryti pardavimą nereikalingą, nors tai pasitaiko retai. Rinkodara yra potencialių klientų generavimas ir tų, kurie nori gauti daugiau informacijos, nustatymas. Kita vertus, pardavimas yra susijęs su santykių kūrimu ir sandorio užbaigimu. Mano patirtis rodo, kad pardavėjai dažnai yra silpnų rinkodaros specialistų įmonių malonės. Tai dar viena priežastis, dėl kurios parašiau knygą.
SmallBizLady: Kaip integruoti rinkodarą ir pardavimą?
Valdezas Lasartemay: Mes sutelkiame dėmesį į pagrindinius rinkodaros principus, kurie yra naudingiausi pardavimui, pirmiausia prekės ženklo kūrimui, segmentavimui, taikymui ir pozicionavimui (STP rinkodara). Šis integruotas požiūris užtikrina, kad pardavėjai ne tik parduoda, bet ir sukuria tvirtą buvimą rinkoje.
SmallBizLady: Kaip padėti pardavėjams šiandieninėje konkurencinėje aplinkoje, kur klientai yra sąmoningi kaina ir nenori būti parduodami?
Valdezas Lasartemay: Svarbiausia yra tarnystė. Išskirdami save ir didindami savo vertę specializacija pasirinktose nišose, pardavėjai gali įveikti šiuos iššūkius. Kalbama apie aptarnavimą, o ne tik pardavimą. Tiek Pareto principas, tiek Platinos taisyklė siūlo strategines įžvalgas, kurios gali žymiai padidinti rinkodaros efektyvumą pardavėjams ir tarnautojų vadovavimo praktiką. Sutelkdami dėmesį į pagrindinius klientus ir pastangas (Pareto principas) ir elgdamiesi su asmenimis pagal jų pageidavimus (Platinos taisyklė), pardavėjai ir lyderiai gali optimizuoti savo požiūrį, kad būtų pasiekti geresni rezultatai ir stipresni santykiai.
Ar šie interviu jums buvo naudingi? Papasakok, kaip jie padėjo, ir pasidalink.
Ar norėtumėte būti #Smallbizchat Live svečiu?
Jei esate smulkaus verslo savininkas, autorius ar dalyko ekspertas, norėtume, kad būtumėte #Smallbizchat LIVE svečias. Pateikite savo vardą, pavardę, nuotrauką, Twitter rankenėlę, biografiją, svetainę, temą ir 3 klausimus bei atsakymus pastraipos formoje, kad parodytumėte savo patirtį. Norėdami pateikti savo medžiagą, kad būtumėte #Smallbizchat svečias paspauskite čia.