Kalbant apie puikaus turinio kūrimą, svarbiausia yra antraštės. Antraštės yra jūsų pirmoji ir dažnai vienintelė galimybė patraukti potencialių skaitytojų dėmesį. Įtikinama antraštė gali reikšti skirtumą tarp paspaudimo ir leidimo. Nesvarbu, ar kuriate tinklaraščio įrašų, socialinių tinklų ar el. pašto rinkodaros antraštes, labai svarbu įvaldyti antraščių rašymo meną. Štai 27 nenugalimos formulės, padėsiančios sukurti antraštes, kurios verčia žmones spustelėti.

  1. Antraštė „Kaip padaryti“.

Formulė: kaip (pasiekti norimą rezultatą) per (laiką)

1 pavyzdys: kaip paleisti internetinį butiką per 30 dienų

2 pavyzdys: kaip sukurti stiprų asmeninį prekės ženklą neišleidžiant pinigų

3 pavyzdys: kaip pritraukti pirmuosius 100 klientų per 3 mėnesius

4 pavyzdys: kaip padvigubinti našumą vos per vieną savaitę

  1. Sąrašo antraštė

Formulė: (skaičius) būdai (pasiekti norimą rezultatą)

1 pavyzdys: 7 būdai, kaip sukurti laimėjusį verslo planą

2 pavyzdys: 10 Verslo ir šeimos gyvenimo derinimo strategijos

3 pavyzdys: 5 pagrindiniai įrankiai sėkmingam verslui namuose

4 pavyzdys: 10 būdų, kaip pagerinti savo rašymo įgūdžius

  1. Klausimo antraštė

Formulė: ar jūs (turite problemų)?

1 pavyzdys: ar jums sunku rasti savo rinkos nišą?

2 pavyzdys: nesate tikri, kaip parduoti savo naują verslą?

3 pavyzdys: ar esate pasirengęs savo aistrą paversti pelningu verslu?

4 pavyzdys: ar jums sunku išlaikyti savo darbo krūvį?

  1. Komandos antraštė

Formulė: Gaukite (naudą) dabar!

1 pavyzdys: paleiskite savo verslą šiandien!

2 pavyzdys: Pradėkite savo svajonių verslą dabar!

3 pavyzdys: gaukite ekspertų patarimų, kaip išplėsti savo verslą!

4 pavyzdys: Gaukite nemokamą el. knygą dabar!

  1. Smalsumo antraštė

Formulė: paslaptis (pasiekti norimą rezultatą)

1 pavyzdys: Paslaptis, kaip padvigubinti pardavimus per 6 mėnesius

2 pavyzdys: Paslaptis kuriant lojalių klientų bazę

3 pavyzdys: sėkmingos internetinės rinkodaros paslaptis

4 pavyzdys: Lengvo svorio metimo paslaptis

  1. Neigiama antraštė

Formulė: Nedarykite (dažna klaida)

1 pavyzdys: nešvaistykite laiko neefektyvioms rinkodaros strategijoms

2 pavyzdys: neleiskite, kad nesėkmės baimė sutrukdytų jums pradėti verslą

3 pavyzdys: nedarykite šių įprastų finansinių klaidų kurdami savo verslą

4 pavyzdys: 10 priežasčių, kodėl mažos įmonės žlunga

  1. „Gain“ antraštė

Formulė: sužinokite, kaip (pasiekti naudos)

1 pavyzdys: sužinokite, kaip patrigubinti internetinį pardavimą vos per 6 mėnesius

2 pavyzdys: sužinokite, kaip sukurti tvirtą buvimą socialinėje žiniasklaidoje nesamdant komandos

3 pavyzdys: sužinokite, kaip sukurti nenugalimą prekės ženklą, kuris pritrauktų lojalius klientus

4 pavyzdys: sužinokite, kaip išlaikyti savo klientus visą gyvenimą

  1. Skausmo taško antraštė

Formulė: kovojate su (problema)? Štai jūsų sprendimas

1 pavyzdys: kovojate su laiko valdymu? Štai jūsų sprendimas

2 pavyzdys: stengiatės pritraukti klientus? Štai kaip išsiskirti

3 pavyzdys: stengiatės suderinti darbą ir šeimą? Štai kaip pasiekti harmoniją

4 pavyzdys: kovojate su dideliu klientų atsisakymo rodikliu? Štai kaip sukurti klientų lojalumo programą

  1. Atsiliepimų antraštė

Formulė: kaip (vardas) pasiekta (nauda)

1 pavyzdys: kaip Sara iš savo virtuvės stalo sukūrė šešiaženklį verslą

2 pavyzdys: Kaip Liza per pirmuosius metus pritraukė 1000 lojalių klientų

3 pavyzdys: kaip Emma savo hobį pavertė klestinčia internetine parduotuve

4 pavyzdys: kaip Nikki sudarė savo pirmąją 7 figūrų verslo sutartį

  1. Socialinio įrodymo antraštė

Formulė: Prisijunkite (skaičius) (žmonės / specialistai), kas (pasiekė naudos)

1 pavyzdys: prisijunkite prie 500 sėkmingų moterų verslininkių, kurios pakeitė savo gyvenimą

2 pavyzdys: prisijunkite prie tūkstančių verslo savininkų, kurie padidino savo pardavimus naudodami šią strategiją

3 pavyzdys: prisijunkite prie mūsų bendruomenės, kurią sudaro daugiau nei 1000 moterų, kurios pradėjo pelningus startuolius

4 pavyzdys: Prisijunkite prie 1 % geriausių moterų įmonių, kurios valdo 7 skaitmenų įmones.

  1. Trūkumo antraštė

Formulė: liko tik (skaičius) vietų (įvykiui / pasiūlymui)

1 pavyzdys: mūsų išskirtiniame internetiniame seminare liko tik 5 vietos

2 pavyzdys: liko tik 3 vietos mūsų VIP koučingo programoje

3 pavyzdys: Liko tik 7 dienos gauti nemokamą bandomąją versiją

4 pavyzdys: liko tik 10 mūsų geriausiai parduodamos knygos kopijų

  1. Skubos antraštė

Formulė: Riboto laiko pasiūlymas: (nauda)

1 pavyzdys: Riboto laiko pasiūlymas: gaukite 2 mėnesius nemokamai su metine prenumerata

2 pavyzdys: pasiūlymas ribotą laiką: atrakinkite išskirtinį pasiūlymą šiandien

3 pavyzdys: Riboto laiko pasiūlymas: gaukite nemokamą dovaną su kiekvienu pirkiniu

4 pavyzdys: Riboto laiko pasiūlymas: sutaupykite 50 % visų produktų

  1. FOMO antraštė

Formulė: nepraleiskite progos (nauda)

1 pavyzdys: nepraleiskite galutinio verslo augimo seminaro

2 pavyzdys: nepraleiskite mūsų išskirtinių šventinių nuolaidų

3 pavyzdys: nepraleiskite progos užmegzti ryšius su pramonės lyderiais

4 pavyzdys: nepraleiskite galutinio rinkodaros vadovo

  1. Institucijos antraštė

Formulė: (ekspertas / įtakojantis asmuo) rekomenduoja (nauda)

1 pavyzdys: pirmaujantys sveikatos ekspertai rekomenduoja šį dienos priedą

2 pavyzdys: žinomi rinkodaros guru palaiko šią strategiją

3 pavyzdys: Finansų patarėjai pasitiki šiuo investavimo įrankiu

4 pavyzdys: geriausi mitybos specialistai rekomenduoja šiuos 5 supermaisto produktus

  1. Naujienų antraštė

Formulė: Nauja (produktas / paslauga), kuri (nauda)

1 pavyzdys: nauja programinė įranga, kuri padidina produktyvumą 50 %

2 pavyzdys: naujas dietos planas, kuris keičia svorio metimą

3 pavyzdys: nauja mokymo programa, kuri garantuoja karjeros augimą

4 pavyzdys: nauja programa, kuri padeda geriau miegoti

  1. Prieštaravimų antraštė

Formulė: Kodėl (bendras įsitikinimas) yra klaidingas (tema)

1 pavyzdys: Kodėl įprastiniai pratimai yra neveiksmingi

2 pavyzdys: kodėl tradicinė rinkodaros taktika žlunga 2024 m

3 pavyzdys: Kodėl darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra yra mitas

4 pavyzdys: Kodėl viskas, ką žinote apie dietą, yra neteisinga

  1. Specifiškumo antraštė

Formulė: (skaičius / statistika) (rezultatas) (laikotarpyje)

1 pavyzdys: 10 patikrintų būdų, kaip padvigubinti pardavimą per 3 mėnesius

2 pavyzdys: 7 strategijos, kaip šį ketvirtį sumažinti išlaidas 20 %

3 pavyzdys: 15 patarimų, kaip padidinti buvimą internete vos per 30 dienų

4 pavyzdys: 5 žingsniai, kaip padidinti pajamas 30 % per 6 mėnesius

  1. Į naudą orientuota antraštė

Formulė: (nauda): kaip (pasiekti)

1 pavyzdys: Sustiprintas dėmesys: kaip išlikti aštriam visą dieną

2 pavyzdys: Finansinė laisvė: kaip taupyti ir protingai investuoti

3 pavyzdys: geresnė sveikata: kaip ugdyti tvarius įpročius

4 pavyzdys: geresnis miegas: kaip visą naktį pailsėti kiekvieną naktį

  1. Smalsumo skatinama antraštė

Formulė: ką (kažkas įdomaus / netikėto) reiškia (auditorijai)

1 pavyzdys: koks AI tobulėjimass priemonė smulkaus verslo savininkams

2 pavyzdys: ką investuotojams reiškia naujausios rinkos tendencijos

3 pavyzdys: ką nuotolinio darbo politika reiškia darbuotojų pasitenkinimui

4 pavyzdys: ką nauji mokesčių įstatymai reiškia smulkaus verslo savininkams

  1. Problemos sprendimo antraštė

Formulė: (Problema)? Štai Sprendimas

1 pavyzdys: kovojate su mažu įsitraukimu? Štai Sprendimas

2 pavyzdys: susiduriate su biudžeto mažinimu? Štai Sprendimas

3 pavyzdys: nepatenkintas savo dabartiniu darbu? Štai Sprendimas

4 pavyzdys: pavargote nuo nugaros skausmo? Štai Sprendimas

  1. Iššūkio antraštė

Formulė: Ar galite (pasiekti rezultatą)?

1 pavyzdys: Ar galite padidinti savo klientų bazę 50%?

2 pavyzdys: ar galite įvaldyti šiuos pažangius rinkodaros metodus?

3 pavyzdys: ar galite įveikti mūsų 30 dienų kūno rengybos iššūkį?

4 pavyzdys: ar galite užbaigti šį 30 dienų rinkodaros iššūkį?

  1. Humoro antraštė

Formulė: (Humoristinis klausimas arba pareiškimas)

1 pavyzdys: Kodėl verslas kirto kelią? Norėdami įveikti konkurenciją!

2 pavyzdys: pavargote nuo nuobodžių susitikimų? Pagardinkite juos šiais patarimais

3 pavyzdys: ar jūsų darbo diena yra cirkas? Laikas sutramdyti chaosą!

4 pavyzdys: Kodėl katės visada tupia ant kojų?

  1. Pažado antraštė

Formulė: (nauda) be (neigiamo rezultato)

1 pavyzdys: padidinkite pardavimus neišleisdami pinigų

2 pavyzdys: padidinkite produktyvumą neperdegdami

3 pavyzdys: numeskite svorį neatsisakydami savo mėgstamo maisto

4 pavyzdys: treniruokitės nepraleisdami valandų sporto salėje

  1. Palyginimo antraštė

Formulė: (X) prieš (Y): kas geriau (auditorijai)?

1 pavyzdys: tradicinė rinkodara, palyginti su skaitmenine rinkodara: kas geriau mažosioms įmonėms?

2 pavyzdys: Laisvai samdomas darbas ir darbas visu etatu: kuris yra geresnis jūsų karjerai?

3 pavyzdys: nuoma ar pirkimas: kuris geresnis namų savininkams pirmą kartą?

4 pavyzdys: elektromobiliai ir hibridai: kas geriau aplinkai?

  1. Antraštė „Kas būtų, jei“.

Formulė: ką daryti, jei galėtumėte (pasiekti norimą rezultatą)?

1 pavyzdys: Ką daryti, jei galėtumėte išeiti į pensiją anksčiau laiko?

2 pavyzdys: Ką daryti, jei galėtumėte išmokti naujų įgūdžių vos per 30 dienų?

3 pavyzdys: Ką daryti, jei šiais metais galėtumėte tris kartus padidinti savo pajamas?

4 pavyzdys: Ką daryti, jei galėtumėte dirbti iš bet kurios pasaulio vietos?

  1. Klaidos antraštė

Formulė: Venkite šių (skaičius) klaidų, kai (veiksmas)

1 pavyzdys: Išvenkite šių 5 klaidų pradėdami naują verslą

2 pavyzdys: Investuodami į nekilnojamąjį turtą venkite šių 7 spąstų

3 pavyzdys: Venkite šių 10 klaidų kurdami rinkodaros planą

4 pavyzdys: Išvenkite šių 7 klaidų samdydami pardavėjus

  1. Garantijos antraštė

Formulė: (nauda) garantuota arba pinigų grąžinimas

1 pavyzdys: padvigubinkite potencialius klientus per 30 dienų garantiją arba grąžinkite pinigus

2 pavyzdys: pagerinkite savo sveikatą arba grąžinkite pinigus

3 pavyzdys: pasiekite karjeros sėkmę arba susigrąžinkite pinigus

4 pavyzdys: pasitenkinimas garantuotas arba pinigų grąžinimas

Nenugalimų antraščių rašymas yra ir menas, ir mokslas. Naudodami šias formules galite sukurti antraštes, kurios ne tik pritrauktų dėmesį, bet ir priverstų skaitytojus spustelėti ir įsitraukti į jūsų turinį. Atminkite, kad svarbiausia yra išbandyti skirtingus metodus ir išsiaiškinti, kas labiausiai patinka jūsų auditorijai. Laimingo antraštės rašymo!





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -