„Sony“ pribloškė visus žaidimų pasaulio atstovus, nutraukdama žaidimą praėjus vos dviem savaitėms po jo pasirodymo, o pabaigos data numatyta rugsėjo 6 d. Šis netikėtas sprendimas sukėlė spekuliacijų ir susirūpinimo sūkurį.
Ryanas Ellisas, „Sony Firewalk“ studijos direktorius, pripažino, kad žaidimas ir jo pristatymo strategija nepateisino žaidėjų lūkesčių. Tačiau jis išlieka įsitikinęs dėl žaidimo galimybių ir tikina, kad pamokos buvo išmoktos. Ellis vertina bendruomenės atsiliepimus, vadovaudamas būsimoms žaidimo versijoms.
Po šio pranešimo kai kurie žaidėjai pasirinko unikalią taktiką sąmoningai pralaimėti žaidimus, kad greitai surinktų patirties taškų. Panašu, kad ši neįprasta strategija populiarėja, nepaisant kritikos, kad ji gadina konkurencinę dvasią, nes leidžia žaidėjams pasinaudoti žaidimo mechanikos spragomis.
Konkurencija, specifinis žaidimo režimas, yra ypač veikiamas šios taktikos dėl didelio patirties taškų skaičiaus. Pasinaudojus šiomis spragomis, kiekvienos rungtynės gali sutrumpėti, o tai gali sugadinti žaidimo pusiausvyrą. Todėl žaidimų kūrėjai raginami spręsti šias problemas, kad būtų išsaugotas konkurencinis žaidimo vientisumas.
Žaidėjai paskutinę minutę stengiasi užsidirbti trokštamą platinos trofėjų artėjant pabaigos datai. Tačiau šis užsiėmimas gali sumenkinti tikrąją žaidimų patirtį. Žaidėjai turėtų atsiminti, kad svarbiausia yra jų malonumas, o ne jų turimų trofėjų skaičius.
Nepaisant aštuonerių metų kūrimo, apmaudu, žaidimas įvardijamas kaip viena didžiausių „PlayStation“ nesėkmių.
Žaidimo nutraukimas meta iššūkį „Sony“ strategijai
Maždaug 25 000 vienetų pardavimas sukėlė abejonių dėl „Sony“ tiesioginio aptarnavimo žaidimų ateities. Be to, mažas žaidėjų skaičius ir rimti klientų atsiliepimai rodo bendruomenės nepasitenkinimą žaidimu.
Atrodo, kad ši nesėkmė patvirtina abejones dėl tiesioginio aptarnavimo žaidimų. Kadangi žaidimų pramonė vis labiau teikia pirmenybę momentiniam žaidėjo pasitenkinimui, o ne ilgalaikiam įsipareigojimui, kyla klausimas: ar „Sony“ žaidimai gyvai išliks ilgainiui?
Šis nuosmukis rodo lemiamą momentą žaidimų pramonėje, o pasekmės apima ne tik „Sony“. Tai gali paskatinti iš naujo įvertinti galimybę žaidimus paversti paslaugomis. Tačiau remiantis šiuo vieninteliu gedimu gali būti per anksti prognozuoti visų tiesioginio aptarnavimo žaidimų žlugimą.
„Sony“ reikalauja kritiškai peržiūrėti savo požiūrį į tiesioginio aptarnavimo žaidimus, nes susiduria su iššūkiu atkurti savo reputaciją šiame sektoriuje. Pramonės profesionalai ir žaidėjai nekantrauja sužinoti, kaip „Sony“ pritaikys savo strategiją ateityje.
Atsižvelgiant į artėjantį žaidimo išjungimą, bendruomenė nesutaria dėl dabartinio žaidimo stiliaus išlaikymo, jei žaidimas būtų perkeltas į laisvo žaidimo modelį. Teigiama, kad toks poslinkis pritrauktų naujų žaidėjų ir vėliau pakeistų žaidimo dinamiką. Dar kiti mano, kad jų žaidimo stilius išliks nepakitęs. Artėjant uždarymui, šios diskusijos intensyvėja, o tai skatina nerimą ir netikrumą.