Šiame epizode Melinda Emerson pristato svečius Leticia Crippen ir Reidą Holmesą ir sukuria pagrindą gyvai diskusijai apie mėgstamas internetines transliacijas ir verslo programas. Pokalbis nukrypsta į senosios mokyklos rinkodaros patarimus, kur dalijamasi praktiniais patarimais ir geriausių verslo knygų rekomendacijomis. Epizodas baigiamas suteikus vertingų išteklių smulkaus verslo savininkams, norintiems tobulinti savo strategijas ir žinias.

Leticia Crippen yra apdovanojimus pelnęs kūrybinis strategas ir vaizdo įrašų prodiuseris. Būdama „Touch Management, LLC“ generaline direktore, ji turėjo daugiau nei 20 metų patirtį kuriant ir režisuojant televizijos, srautinio perdavimo platformų ir įmonių konferencijų programas. Letitia taip pat bendradarbiauja su verslo savininkais, kad sukurtų atitinkamas turinio kūrimo strategijas pardavimo ir rinkodaros pastangoms. Ji yra pasiryžusi ugdyti naujos kartos pasakotojus ir žiniasklaidos lyderius. Letitia vadovauja skaitmeninės tarnybos savanoriams, dėsto bendruomenės prieigos prie žiniasklaidos kursus ir kuruoja rinkodaros bei filmų studentus. Daugiau informacijos: www.touchmgmt.com

Po 30 metų dirbęs reklamos agentūros kūrybiniu vadovu – peržengęs tradicinės ir skaitmeninės rinkodaros klestėjimą, Reidas Holmsas išgyveno epifaniją, esame pertraukiami dažniau nei bet kada – įmonės švaisto milijardus, siekdamos sandorių, todėl vartotojai yra prisotinti žinutėmis, o prekės ženklo abejingumas ir didesnis jautrumas reklamuojamiems produktams. Prekės ženklo kūrimas skaitmeninėje eroje reiškia įrodyti, kad jums rūpi. Nesvarbu, ar esate B2C ar B2B rinkodaros specialistas, šiandien viskas turi būti B2H. Mes visi esame žmonės. Reidas turi planą, padėsiantį jums gyventi pagal savo vertybes, kad galėtumėte pritraukti, įtraukti ir išlaikyti panašiai mąstančius vartotojus per tai, ką Reidas vadina „atvirkštiniu taikymu“. Jis yra naujos knygos autorius.Vertinamas prekės ženklas. Daugiau informacijos: www.appreciatedbranding.com

Klausykite podcast’o žemiau:

Minėtos podcast’ai:

Paminėtos programos:

Senosios mokyklos rinkodaros patarimai:

  • Nesakyk žmonėms, koks tu geras – pasakykite jiems, kaip gerai galite juos padaryti.
  • Naudokite ryšius iš lūpų į lūpas. Papasakokite apie jūsų verslą visiems, kurie klausys.
  • Paimk telefoną ir paskambink.

Minėtos knygos:

Susisiekite su Leticia Crippen:

Susisiekite su Reidu Holmsu

Gaukite daugiau!

Norite išgirsti daugiau „The SmallBiz Chat Podcast“ epizodų? Prenumeruokite savo mėgstamą platformą, kad niekada nepraleistumėte serijos!

,





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -