Elonas Muskas ketvirtadienio vakarą pristatė „Tesla“ autonominį robotaksi, dabar žinomą kaip „Cybercab“, „Warner Bros.“ studijoje Burbanke, Kalifornijoje. Ir sustabdykite mane, jei girdėjote tai anksčiau, bet milijardierius Tesla generalinis direktorius sako, kad tai ateis po dvejų ar trejų metų.

„Cybercabs“ yra dvivietės transporto priemonės be vairo ar pedalų, o Muskas jas pavadino „individualiu masiniu tranzitu“. Muskas pažadėjo indukcinį įkrovimą, o tai reiškia, kad transporto priemonės nereikės prijungti kaip tradicinio elektromobilio, tačiau nepateikė jokios informacijos, kaip tai veiktų.

Muskas pradėjo labai lauktą pasirodymą iš „Warner Bros.“ studijos pastato įlipdamas į „Cybercab“, kuris nuvežė jį prie žiūrovų. Tai padarė gana įspūdingą pristatymą su Holivudo blizgesiu ir blizgučiais, o Muskas yra ne kas kita, jei ne šou menininkas. Vienintelis klausimas yra tas, ar jis iš tikrųjų gali įgyvendinti tai, ką žadėjo, kasmet per pastarąjį dešimtmetį liko tik „dveji metai“.

GIF: Tesla

Koncepcinis transporto priemonės vaizdo įrašas buvo rodomas už Tesla generalinio direktoriaus, kai jis kalbėjo scenoje, ir jis tvirtino: „Tikimės, kad kaina bus mažesnė nei 30 000 USD“, sulaukęs didžiulio publikos džiūgavimo. Tačiau netrukus po kainos įvardijimo jį pertraukė kažkas iš minios, kuris šūktelėjo paklausti, kada bus galima įsigyti kibernetinių kabinų.

„Tikimės, kad kitais metais Teksase ir Kalifornijoje pradėsime visiškai savarankišką, neprižiūrimą FSD“, – dar labiau džiūgaudamas sakė Muskas.

Bet tada Muskas baigė sakinį, aiškiai parodydamas, kad kalba tik apie esamas „Teslas“ kelyje, kurioms, tikėtina, reikės vietos valdžios leidimo veikti be vairuotojų.

„Ir tai akivaizdu… tai yra su Model 3 ir Model Y. Ir tada mes tikimės, kad bus gaminami su Cybercab, kuris tikrai labai optimizuotas autonominiam transportui, tikriausiai… na, aš linkęs būti šiek tiek optimistas dėl laiko rėmų. , bet 2026 m.“, – mikčiodamas juokdamasis sakė Muskas.

„Taigi, taip. Leiskite man taip pasakyti iki 2027 m. Ir mes pagaminsime šią transporto priemonę labai dideliu kiekiu“, – tvirtino Muskas, sulaukęs kur kas nuosaikesnės minios reakcijos.

Juokinga, kad kai kurie už Musko vaizduojami grafikai transporto priemonę vis dar vadino „robotaksi“, o kas valdo „Tesla“ X paskyrą, taip pat negavo atmintinės, kad dabar jie vadinami „Cybercabs“, o ne „robotaxis“.

Ketvirtadienio vakarą Burbanke vykusiame renginyje ypatingi svečiai galėjo išbandyti dvidešimt „Cybercabs“. Muskas prognozavo, kad autonominiai automobiliai taps dešimt kartų saugesni už žmogų, o didelis pardavimo taškas yra mintis, kad žmonės, perkantys „Cybercab“, galės juos išnuomoti, kai savininkas jais nesinaudos kaip be vairuotojo „Uber“.

Pažymėtina, kad Muskas nesakė, kad „Tesla“ siekia gauti reguliavimo patvirtinimų, reikalingų bet kuriam iš jo minimų dalykų. Ir kaip matėme su kitomis įmonėmis, tai yra didžiulė kliūtis.

Muskas taip pat demonstravo aptakaus futuristinio stiliaus Robovaną, tačiau nenurodė, kada tai gali būti realybė. „Mes tai padarysime. Ir taip atrodys“, – tvirtino Muskas, tonu išduodantis, kad galbūt jis pats tuo netikėjo.

Manoma, kad „Robovan“ tilps 20 žmonių (keturiais žmonėmis daugiau nei futuristinėse „Loop“ transporto priemonėse, kurių jis žadėjo ir niekada nepristatė 2010-aisiais).

Milijardierius generalinis direktorius taip pat pademonstravo Optimus robotą, kuris, jo teigimu, nupjaus jūsų veją, paims jūsų bakalėjos prekes ir prižiūrės jūsų vaikus. Muskas teigė manantis, kad „Optimus“ bus „didžiausias visų laikų produktas“.

Muskas teigė, kad robotas kainuos „ilgalaikį 20–30 000 USD“, bet nepateikė detalių, kurių anksčiau negirdėjome. Daugelis ekspertų skeptiškai vertina tai, kad Muskas galėtų patenkinti šią kainą, jei „Optimus“ pradės masinę gamybą.

Tačiau renginio metu robotai buvo šalia, tariamai maišydami gėrimus svečiams, nors neaišku, kiek robotai buvo „autonomiški“ iš tikrųjų. Muskas yra išbandęs tą gudrumą ir anksčiau, kai žmogus operatorius valdo dalykus tiesiog iš kadro.

Renginys buvo pavadintas „Mes, robotas“ ir buvo tiesiogiai transliuojamas „YouTube“, tačiau greičiausiai tai bus didžiulis nusivylimas daugeliui žmonių, kurie tikriausiai tikėjosi, kad Muskas pažadės kažką, kas iš tikrųjų netrukus pasirodys.

CNBC Squawk gatvėje Ketvirtadienio rytą paklausė analitiko, ar gautume informacijos apie mylios kainą, kibernetinės kabinos mastelį, pasidalijimo programėlę ar draudimo išlaidas. Ketvirtadienį nieko negirdėjome, net apytiksliai apie tokias detales.

Įmonės jau naudojasi taksi be vairuotojo realiame pasaulyje. „Alphabet’s Waymo“ veikia tokiose rinkose kaip Los Andželas ir San Franciskas. GM’s Cruise veikia Finkse, Dalase ir Hiustone ir neseniai paskelbė, kad 2025 m. bendrovė pradės partnerystę su Uber. Kruizas laikinai sustabdė veiklą Kalifornijoje po incidento 2023 m. spalį, kai savaeigė transporto priemonė partrenkė ir nutempė pėsčiąjį, kuris buvo „Jaywalking“ San Franciske, bet atnaujintas trijuose miestuose 2024 m. birželį.

Didelis skirtumas tarp esamos „Waymo“ ir „Cruise“ technologijos, palyginti su „Tesla“, yra tas, kad Musko įmonė nenaudoja „Lidar“ technologijos. Ir daugelis ekspertų mano, kad tai klaida.

Muskas pastaraisiais metais tapo ginčų žaibolaidžiu, 2022 m. įsigijęs „Twitter“ ir pavertęs jį kraštutinių dešiniųjų ekstremizmo ir sąmokslo teorijų židiniu. Kaip rašo „Business Insider“, Muskas taip pat pasirodė kaip respublikonas 2022 m., sutapimas likus vos dienai iki nepatinkančios istorijos, kurioje teigiama, kad jis pasiūlė stiuardesei nusipirkti arklį mainais už seksualines paslaugas. Milijardierius paneigė šią istoriją.

Amerikos oligarchas visiškai priėmė Trumpizmą, nepaisant to, kad anksčiau Trumpą vadino per senu, kad galėtų vėl kandidatuoti, ir netgi įkūrė Super PAC, kuris bando sugrąžinti neofašistinį buvusį prezidentą į Baltuosius rūmus. Tačiau Trumpas gali būti ne geras verslo draugas, kurio tikisi Muskas, jei galima tikėti paties Trumpo žodžiais.

Trumpas ketvirtadienį Detroite pasakė kalbą, kurioje jis blaškėsi įvairiomis temomis, net palietė autonomines transporto priemones, kurios jam nepatinka.

„Kinija ir kitos šalys gamino automobilius ir autonomines transporto priemones“, – sakė D. Trumpas. „Ar tau patinka autonomija? Ar kam nors patinka autonominė transporto priemonė? Jūs žinote, kas tai yra, tiesa? Kai pamatai važiuojantį automobilį“.

„Kai kurie žmonės tai daro, aš nežinau“, – tęsė Trumpas. „Man šiek tiek rūpi, bet autonominės transporto priemonės nustos veikti Amerikos keliuose.

Bet kas žino, ar Muskas netgi gali įvykdyti tai, ką pažadėjo ketvirtadienį. Visa tai jau girdėjome vienoje ar kitoje versijoje. Muskas jau daugelį metų sakė, kad visiškai autonominės transporto priemonės bus pristatytos labai greitai. Kažkas net prieš porą metų sukūrė vaizdo įrašą, kuriame surinko visus jo pažadus nuo 2014 m.

„Tikimės, kad 2020 m. kelyje bus milijonas robotaksių“, – sakė Muskas 2019 m., kaip tik vieną pavyzdį.

Niekas nežino, kas laukia ateityje, o Muskas turi įprotį pristatyti produktus labai vėlai. Tačiau tikrai pasitaiko atvejų, kai jo pažadai tiesiog neišsipildė arba gatavas produktas buvo toks nepanašus į jo pažadėtą, kad tai tiesiog komiška.

Ar prisimenate 16 žmonių transporto priemones, kurias jis žadėjo įvairioms savivaldybėms, tokioms kaip Čikaga ir Las Vegasas? Muskas pavadino jį „The Loop“, kad nebūtų painiojamas su „Hyperloop“.

„The Boring Company“ ketino jį pastatyti ir vežti keleivius tuneliu, apimančiu 18 mylių tarp Čikagos centro ir O’Hare oro uosto. Anot Musko, visas važiavimas užtruktų apie 12 minučių ir atrodė gana futuristinis, kaip matote toliau pateiktame koncepcijos vaizdo įraše.

Koncepcinis Elono Musko 16 keleivių „The Loop“ transporto priemonės vaizdo įrašas, kuris niekada nebuvo sukurtas.
Koncepcinis Elono Musko 16 keleivių „The Loop“ transporto priemonės vaizdo įrašas, kuris niekada nebuvo sukurtas.

Nuo to laiko tas vaizdo įrašas buvo ištrintas iš interneto. Muskas niekada nepateikė futuristinės „The Loop for Chicago“ ar bet kurio kito miesto versijos. Vietoj to, Las Vegase jis pastatė tunelį su žmonėmis, vairuojančiais įprastas Teslas lėtu greičiu. Tai buvo labai apmaudu, švelniai tariant.

Kokia tikimybė, kad naujasis Musko „Cybercab“ taps „The Loop“? Mes nežinome. Tačiau šis dvejų ar trejų metų laikotarpis nedaro mūsų labai optimistiškais dėl „Cybercab“ ateities.





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -