Dirbtinis intelektas gali pakeisti įvairaus dydžio verslą, padėti supaprastinti veiklą, pagerinti klientų aptarnavimą ir netgi paskatinti naujus pajamų srautus. Tačiau vienas iš raktų norint atrakinti visą AI vertę yra suprasti, kaip sukurti veiksmingus raginimus – tai praktika, žinoma kaip greita inžinerija.
Greita inžinerija – tai tikslių, aiškių ir veiksmingų instrukcijų kūrimo menas, padedantis dirbtinio intelekto įrankiams, pvz., pokalbių robotams ir turinio generatoriams, pasiekti tikslių ir naudingų rezultatų. Įvaldę šį įgūdį, galite maksimaliai padidinti AI potencialą pakeisti jūsų verslą. Šiame įraše išnagrinėsime, kaip moterų verslo savininkės gali panaudoti dirbtinį intelektą pasitelkdamos išmaniąją inžineriją, ir aptarsime aštuonis pagrindinius veiksnius, kaip sukurti veiksmingus raginimus.
-
Aiškumas: būkite konkretūs savo prašymuose
Veiksmingos operatyvios inžinerijos pagrindas yra aiškumas. Lygiai taip pat kaip aiškus bendravimas yra labai svarbus verslo reikaluose, jis taip pat svarbus bendraujant su AI. Norint gauti tikslius rezultatus, jūsų raginimas turėtų palikti mažai vietos klaidingam aiškinimui. AI įrankiai gali interpretuoti informaciją įvairiais būdais, o neaiškios instrukcijos sukelia dviprasmiškus atsakymus.
Pavyzdžiui, užuot paprašius dirbtinio intelekto įrankio „padėti tobulinti mano rinkodarą“, konkretesnis raginimas, pvz., „sukurti Instagram socialinės žiniasklaidos įrašą, kuriame pabrėžiamos mano produkto ekologiškos savybės“, duos geresnių rezultatų. Kuo aiškesnis ir konkretesnis būsite, tuo AI sukurtas atsakas bus labiau pritaikytas jūsų poreikiams.
-
Kontekstas: pateikite pagrindinę informaciją
Kontekstas yra labai svarbus efektyviai naudojant AI. Be jo AI atsakymai gali trūkti aktualumo, gylio ar dėmesio. Kuriant raginimus svarbu pateikti pagrindinę informaciją, kad AI galėtų suprasti jūsų tikslus, tikslinę auditoriją arba užduoties tikslą.
Pavyzdžiui, jei prašote dirbtinio intelekto parašyti produkto aprašymą, įskaitant informaciją, pvz., jūsų pramonės šaką, unikalias produkto savybes ir tikslinę rinką, AI padės pritaikyti savo atsakymą. Toks raginimas, kaip „Sukurti moters sveikatingumo priedo, kuris suteikia energijos ir yra skirtas 40–60 metų moterims, produkto aprašymą“, duos daug naudingesnį rezultatą nei bendras produkto aprašymo prašymas.
-
Auditorija: pritaikykite raginimus pagal tinkamą demografinį rodiklį
Pažinti savo auditoriją būtina versle, o tai nesiskiria ir naudojant AI. Raginimai turėtų būti parengti atsižvelgiant į jūsų konkrečią auditoriją, siekiant užtikrinti, kad atsakymai atitiktų jūsų tikslinius klientus.
Jei jūsų auditorija yra 35–60 metų moterys, jūsų raginimas turėtų tai atspindėti. Apsvarstykite kalbą, toną ir temas, kurios patinka šiai demografinei grupei. Raginimas, pvz., „Parašykite tinklaraščio įrašą apie darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą 40 metų ir vyresnioms moterims, kurios valdo mažas įmones“, padės dirbtiniam intelektui sukurti turinį, susietą su jūsų konkrečia rinka, padidindamas įsitraukimą ir efektyvumą.
-
Tikslas: Apibrėžkite galutinį tikslą
Prieš kurdami raginimą, aiškiai nurodykite, kokio rezultato norite pasiekti. Nesvarbu, ar naudojate dirbtinį intelektą rinkodaros turiniui kurti, klientų užklausoms atsakyti ar duomenų įžvalgoms generuoti, raginimo tikslas turėtų lemti AI produkcijos kryptį.
Pavyzdžiui, jei tikslas yra padidinti pardavimą, galite naudoti raginimą, pvz., „Sukurkite reklaminį el. laišką, kad paskatintumėte klientus įsigyti mūsų naują rudens kolekciją su 20 % nuolaida“. Iš anksto nurodęs savo tikslą, AI galės pritaikyti savo reakciją, kad ji atitiktų jūsų tikslus.
-
Tonas ir stilius: diktuokite balsą
Bet kokioje verslo komunikacijoje svarbu tonas ir stilius. Panašiai, dirbdami su AI, galite nukreipti įrankį taip, kad jis atitiktų jūsų pageidaujamą toną ir stilių, atlikdami kruopščią ir greitą inžineriją.
Pavyzdžiui, jei norite išlaikyti draugišką pokalbio toną socialiniuose tinkluose, jūsų raginimas gali būti toks: „Parašykite linksmą ir patrauklų Instagram antraštę apie mūsų naujus rankų darbo papuošalus, naudodami draugišką toną, patrauklų 35–50 metų moterims. “ Taip užtikrinama, kad dirbtinio intelekto išvestis atitiktų jūsų prekės ženklo balsą ir jaustųsi autentiška jūsų auditorijai.
-
Žingsnis po žingsnio instrukcijos: vadovaukitės procesu
Daugeliu atvejų nuoseklių instrukcijų pateikimas raginimu gali padėti dirbtinio intelekto įrankiams veiksmingiau. Suskirstykite užklausas į loginius veiksmus, kad užtikrintumėte, jog AI supras, kaip reaguoti ir kokių veiksmų imtis norima tvarka.
Pavyzdžiui, kurdami rinkodaros planą, užuot tiesiog sakę: „Sukurkite mano internetinės parduotuvės rinkodaros strategiją“, AI galite vadovautis raginimu, pvz., „Sukurkite 3 mėnesių internetinės drabužių parduotuvės rinkodaros planą, įskaitant socialinius tinklus. žiniasklaidos kampanijas, rinkodarą el. paštu ir įtaką darančių asmenų informavimą, nurodant mėnesio tikslus ir našumo metriką.
Toks detalumo lygis užtikrina, kad dirbtinis intelektas pateikia veiksmingus ir organizuotus atsakymus, pritaikytus jūsų poreikiams.
-
Patikslinimas: išbandykite ir patobulinkite savo raginimus
Greita inžinerija yra pasikartojantis procesas. Galbūt pirmą kartą nepasieksite tobulo rezultato, ir tai gerai. Gavę AI atsakymus įvertinkite juos ir pakoreguokite, kad pagerintumėte ateities rezultatus.
Pavyzdžiui, jei dirbtinio intelekto sukurtas turinys yra per daug formalus, galite patobulinti raginimą nurodydami įprastesnį toną. Jei atsakymas per ilgas, pakoreguokite raginimą ir paprašykite trumpesnio formato. Išbandę skirtingus raginimo variantus, galėsite patikslinti instrukcijas, kol išvestis atitiks jūsų lūkesčius.
-
AI apribojimai: žinokite jo ribas
Nors AI yra galingas įrankis, jis turi savo apribojimų. Šių apribojimų supratimas gali padėti valdyti savo lūkesčius ir parengti geresnius raginimus. AI nėra žmogaus sprendimo ar kūrybiškumo pakaitalas, o greičiau įrankis, galintis išplėsti jūsų verslo procesus.
Pavyzdžiui, nors dirbtinis intelektas gali generuoti kūrybines idėjas ar rinkodaros turinį, jam gali trūkti emocinio intelekto ar kultūrinio konteksto, reikalingo sudėtingesnėms užduotims, tokioms kaip krizių valdymas ar jautrių klientų problemų sprendimas. Žinodami, kada pasikliauti dirbtiniu intelektu ir kada būtinas žmogaus indėlis, galėsite išnaudoti visas technologijos galimybes nepervertindami jos galimybių.
Kaip pritaikyti greitą inžineriją jūsų smulkiajam verslui
Dabar, kai išnagrinėjome aštuonis pagrindinius greito inžinerijos aspektus, pažiūrėkime, kaip galite pradėti taikyti šį įgūdį įvairiose savo verslo srityse. Štai keletas praktinių pavyzdžių, kaip efektyvi greita inžinerija gali pagerinti įprastas smulkaus verslo užduotis:
- Pagalba klientams:
AI pokalbių robotai gali apdoroti pagrindines klientų užklausas, tačiau norėdami užtikrinti, kad jie tinkamai atsakytų, pateikite konkrečius raginimus. Pavyzdžiui, „Kaip aš galiu tau padėti? galėtų būti patobulintas „Kuo galiu jums padėti šiandien? Galite pasiteirauti apie prekių grąžinimą, pristatymo informaciją arba išsamią informaciją apie gaminį. - Rinkodara:
AI gali padėti generuoti turinį rinkodaros kampanijoms. Raginimas, pvz., „Sukurkite 100 žodžių Facebook reklamą, pabrėžiančią mūsų ekologiškų odos priežiūros priemonių, skirtų moterims, vyresnėms nei 40 metų, pranašumus“, gali sukurti tikslinę reklaminę kopiją, kuri rezonuoja su jūsų idealiais klientais. - Produktų aprašymai:
Internetinėms parduotuvėms dirbtinis intelektas gali padėti parašyti patrauklius produktų aprašymus. Naudokite tokius raginimus kaip „Parašykite lengvos, ekologiškos rankinės, skirtos ekologiškoms 30–50 metų moterims, gaminio aprašymą“. - Duomenų analizė:
AI įrankiai gali apdoroti didelius duomenų rinkinius, tačiau turite užduoti tinkamus klausimus. Pavyzdžiui, „Analizuokite praėjusio ketvirčio pardavimo duomenis, kad nustatytumėte tris geriausiai parduodamus produktus ir jų našiausius rinkodaros kanalus“.
Kaip išlaikyti savo AI raginimus privačius: apsaugokite savo verslo strategiją
Kadangi vis daugiau įmonių savininkų imasi dirbtinio intelekto, siekdami plėsti savo verslą ir padidinti pajamas, svarbu suprasti, kaip dirbtinio intelekto raginimus laikyti privačiais. Jūsų raginimai yra raktas į jūsų strategiją – jie formuoja AI produkciją – nuo rinkodaros medžiagos iki klientų aptarnavimo scenarijų. Konkurentai, gaunantys prieigą prie jūsų raginimų, gali reikšti, kad jie mokysis ir kopijuos jūsų verslo taktiką. Taigi, kaip galite apsaugoti savo raginimus ir kokie yra mokamų, palyginti su nemokamų AI paskyrų pranašumai?
Ar galite apsaugoti savo raginimus be mokamos sąskaitos?
Nors kai kurie nemokami AI įrankiai suteikia tam tikrą privatumo lygį, jie dažnai turi apribojimų. Daugelis nemokamų platformų nesuteikia griežtų privatumo garantijų, o tai reiškia, kad jūsų įvesti duomenys (pvz., raginimai) gali būti saugomi arba AI teikėjo gali būti naudojami mokymo tikslais. Dėl to jūsų raginimai gali būti matomi arba panaudoti AI modelyje kitiems vartotojams, o tai atskleis jūsų strategiją.
Štai keli būdai, kaip apsaugoti raginimus, nesvarbu, ar turite mokamą paskyrą, ar ne:
- Apribokite tai, ką bendrinate: jei naudojate nemokamą AI įrankį, venkite įvesti neskelbtinos informacijos, pvz., patentuotų verslo strategijų ar konfidencialių duomenų.
- Taisyklės ir sąlygos: visada patikrinkite naudojamo įrankio privatumo politiką. Daugelis nemokamų įrankių naudoja įvestus duomenis sistemoms tobulinti, todėl būkite atsargūs, ką pateikiate.
- Rankinis raginimo patikslinimas: užuot įvedę išsamius raginimus, apsvarstykite galimybę suskirstyti raginimus į mažesnes dalis ir rankiniu būdu patobulinti AI sukurtą turinį, kad nesidalintumėte patentuotomis įžvalgomis.
Mokamų ir nemokamų AI paskyrų privalumai ir trūkumai
Nemokamos AI paskyros
Privalumai:
Suvart:
- Ribotas privatumas: Nemokami AI įrankiai dažnai saugo ir analizuoja jūsų įvestus duomenis, kad pagerintų jų modelius. Tai reiškia, kad jūsų raginimai ir duomenys gali būti naudojami būdais, kurių jūs negalite valdyti.
- Mažiau funkcijų: nemokamose versijose paprastai yra mažiau tinkinimo ir saugos parinkčių, o tai riboja, kaip efektyviai galite apsaugoti savo strategijas.
- Mažiau paramos: Nemokamuose įrankiuose dažnai trūksta klientų aptarnavimo, todėl jūs galite patys spręsti triktis.
Mokamos AI sąskaitos
Privalumai:
- Patobulintas privatumas: Mokamose AI paskyrose dažnai užtikrinama stipresnė privatumo apsauga, užtikrinanti, kad jūsų raginimai nebūtų naudojami modelių mokymui ar nepasiekiami kitiems.
- Daugiau funkcijų: Mokamose paskyrose paprastai siūlomos išplėstinės funkcijos, pvz., tinkinimas, API prieiga ir didesnė išvesties kontrolė, leidžiančios tiksliai suderinti savo AI strategiją.
- Geresnis palaikymas: „Premium“ planuose paprastai yra skirtas klientų aptarnavimas, padedantis išspręsti problemas arba greitai atsakyti į klausimus.
Suvart:
- Kaina: Smulkaus verslo savininkams mokamos AI sąskaitos kaina gali atrodyti didelė, ypač jei dar nesate susipažinę su tuo, kaip AI gali būti naudinga jūsų verslui.
Dirbtinis intelektas yra labiau prieinamas nei bet kada anksčiau, o verslo savininkai turi galimybę jį panaudoti plėsdami savo verslą ir didindami pajamas. Viso AI potencialo išnaudojimo paslaptis slypi operatyvioje inžinerijoje. Kurdami aiškius, kontekstu pagrįstus ir konkrečius raginimus galite užtikrinti, kad dirbtinis intelektas duoda rezultatus, atitinkančius jūsų verslo tikslus. Jei jūsų raginimų apsauga yra labai svarbi norint išlaikyti konkurencinį pranašumą, investuoti į mokamą AI paskyrą su patobulintomis privatumo funkcijomis yra protingas žingsnis.
Greitos inžinerijos įsisavinimas užtrunka, tačiau tobulindami savo požiūrį pastebėsite, kad dirbtinis intelektas tampa neįkainojamu jūsų verslo partneriu, padedančiu sutaupyti laiko, padidinti našumą ir skatinti augimą. Nesvarbu, ar naudojate dirbtinį intelektą klientų aptarnavimui, rinkodarai ar produktų kūrimui, galimybės yra neribotos – ir viskas prasideda nuo tinkamo raginimo.