„Discovery Call“ yra jūsų galimybė pasinerti į jūsų perspektyvos poreikius ir nustatyti, ar jie tinka jūsų paslaugoms. Štai kaip susisteminti veiksmingą skambutį:

1. Pradėkite nuo šilto pasveikinimo

Nustatykite teigiamo pokalbio toną būdami malonūs ir profesionalūs. Pavyzdys: „Sveiki (vardas), labai ačiū, kad skyrėte laiko šiandien pabendrauti. Džiaugiuosi sužinojęs daugiau apie jūsų tikslus ir kaip mes galime dirbti kartu“.

2. Užduokite atvirus klausimus

Sutelkite dėmesį į jų skausmo taškų ir tikslų atskleidimą. Pavyzdžiai:

  • „Koks yra didžiausias iššūkis, su kuriuo susiduriate dabar?”
  • „Kaip jums pasisektų per artimiausius 6–12 mėnesių?”
  • „Ar anksčiau išbandėte kitus sprendimus? Kas veikė, o kas ne?”

3. Kvalifikuokite jų biudžetą

Mandagiai paklauskite apie jų biudžetą, kad užtikrintumėte suderinimą. Pavyzdys: „Daugelis mano klientų į šį sprendimą investuoja nuo x iki $ y. Ar tai atitinka tai, ko jūs tikitės?“

4. Įvertinkite jų laiko juostą

Išmatuokite, kaip greitai jie pasiruošę veikti. Pavyzdys: „Kada tikitės įgyvendinti sprendimą?“

5. Trumpai pateikite savo sprendimą

Pasidalykite aukšto lygio apžvalga, kaip jūsų produktas ar paslauga patenkina jų poreikius. Pavyzdys: „Remiantis tuo, kuo pasidalinote, manau, kad mūsų (konkreti paslauga) galėtų padėti jums pasiekti (konkretus rezultatas)“.

6. Pabaiga kitais žingsniais

Visada palikite skambutį su aiškiu veiksmo planu. Pavyzdys: „Ar norėtumėte suplanuoti tolesnį susitikimą, kad galėtumėte peržvelgti detales ir kitus veiksmus?“

Geriausia praktika

  • Pasiruoškite iš anksto: Ištirkite švino verslą ir pramonę.
  • Užrašykite: Dokumento pagrindinės įžvalgos skambučio metu.
  • Tolesni veiksmai: Išsiųskite suvestinį el. Laišką, kuriame pabrėžiama, kas buvo aptarta, ir kitus sutartus veiksmus.

„Discovery“ skambučiai yra ne tik pokalbiai – jie yra galimybė sukurti pasitikėjimą ir parodyti jūsų patirtį. Laikydamiesi struktūrizuoto požiūrio, galėsite efektyviai kvalifikuoti klientus ir sutelkti savo energiją tiems, kurie greičiausiai taps mokančiais klientais.

Geriausia kvalifikacinių laidų praktika iš švino magnetų

  1. Segmente savo auditoriją: Pritaikykite savo tolesnius el. Laiškus ir pasiūlymus, atsižvelgiant į švino magnetą, su kuriuo jie užsiėmė. Pvz., Tas, kuris atsisiunčia vadovą „Taupyti laiką su automatizacija“, greičiausiai skiriasi nuo to, kas lanko internetinį seminarą „Kaip uždaryti aukšto bilieto pardavimą“.
  2. Laikykitės paprastos: Neapsaugokite per daug klausimų ar žingsnių. Tikslas yra išmokti pakankamai įvertinti jų tinkamumą, jų neišnaudojant.
  3. Naudokite personalizavimą: Adresas veda pagal jų vardą ir nurodo jų sąveiką su jūsų verslu. Pavyzdys: „Sveiki (vardas), pamačiau, kad atsisiuntėte mūsų vadovą, kaip mastelio keitimas …“
  4. Būti laiku: Kuo greičiau stebėsite po to, kai potencialūs potencialai užsiima jūsų turiniu, tuo didesnė tikimybė juos konvertuoti. Siekite susisiekti per 24–48 valandas.

Darbo eigos pavyzdys švino kvalifikacijai

  1. Švino magneto įsitraukimas: Prospektas atsisiunčia jūsų el. Knygą.
  2. Automatizuota el. Pašto seka:
    • 1 el. Paštas: padėkokite jiems ir pateikite šaltinį.
    • 2 el. Paštas: pasiūlykite papildomos vertės ir paprašykite jų užpildyti kvalifikacijos formą.
    • 3 el. Paštas: pakvieskite juos suplanuoti „Discovery Call“.
  3. Formos pateikimas: Peržiūrėkite jų atsakymus į „matuoklio tinkamumą“.
  4. CRM balai: Stebėkite jų elgesį ir priskirkite taškus.
  5. Atradimo skambutis: Vykdykite skambutį, kad patvirtintumėte jų pasirengimą judėti į priekį.
  6. Kiti veiksmai: Pateikite savo pasiūlymą arba puoselėkite potencialą toliau.





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -