Jau vasara, o tai reiškia, kad laikas griebtis geros knygos ir tobulinti savo žinias. Yra daug verslo knygų, kuriose pateikiama daug įžvalgių ir naudingų skaitymų. Čia yra tam tikras knygų rinkinys, kuris, mano nuomone, yra vertingas smulkaus verslo savininkams, norintiems naršyti po verslumo sudėtingumą. Čia yra 15 geriausių verslo knygų, kurias rekomenduoju perskaityti per ateinančius kelis mėnesius. Kiekvienas iš jų siūlo unikalias perspektyvas ir praktinius patarimus, kurie padės jūsų mažoms įmonėms klestėti.
-
Elaine Pofeldt „Mažas verslas, dideli pinigai: didelio pajamingumo mikroverslo kūrimo strategijos“
Elaine Pofeldt skaitytojams pateikia žingsnius link kito verslumo, įskaitant idėjos gyvybingumo rinkoje patikrinimą, tuo pačiu apribojant riziką, grynųjų pinigų radimą neatsisakant kontrolės, asmeninio laiko apsaugą ir perdegimo išvengimą bei žinojimą, kada laikas pradėti mažinti mastelį. Jos dėmesys skiriamas įmonėms, kuriose dirba mažiau nei 20 darbuotojų, ir tai yra puikus skaitymas.
-
„Trenerio statybininkas: Kaip savo žinias paversti pelninga trenerio karjera pateikė Donaldas Milleris
Nesvarbu, ar galvojate apie konsultavimo verslo pradžią, ar jau kurį laiką dirbate treneriu, Autobusų statybininkas Donaldas Milleris pateiks jums 8 žingsnių planą, kurio kiekvienam savarankiškai dirbančiam treneriui turi būti sėkmingas.
-
Kristie Jones „Parduoti savo kelią į vidų: savo pajamų nustatymo ir gyvenimo nuosavybės planas“
Kristie Jones parašė pardavimų knygą, skirtą pardavimų profesionalams, tačiau bet kuris verslo savininkas gali kreiptis esančius principus Parduodu savo kelią pasiekti savo profesinius pardavimo tikslus. Ji paaiškina, kaip suprasti savo pardavimo supergalią, slaptus ginklus ir kaip panaudoti protinę atmintį, kad jie galėtų pranokti jūsų konkurentus. Mačiau šios knygos peržiūrą, ji nuostabi.
-
David Novak „Kaip lyderiai mokosi: įsisavink sėkmingiausių pasaulio žmonių įpročius“
Skirtingas mąstymas ir įpročiai, padedantys įžvalgą paversti veiksmais. Kai skiriate mokymąsi visko, ką darote, centre, jūs auginate savo karjerą, lyderystę, santykius, džiaugsmą ir pasitenkinimą gyvenime. Tačiau net ir žmonėms, kurie iš prigimties yra smalsūs ir domisi problemų sprendimu, norint, kad jie būtų efektyvūs besimokantys, galintys mokymąsi paversti veiksmais, reikalauja įžvalgos ir praktikos. Su užkrečiančiu entuziazmu ir optimizmu Davidas Novakas parodo, kaip įvaldyti aktyvų mokymąsi. Man labai patiko ši knyga. Jis yra
VISKAS! Mike’as Michalowiczius yra puiki knyga, kurią būtina perskaityti visiems verslo savininkams, kurie siekia būti efektyvesniais lyderiais. Žaviuosi, kad Mike’as dalijasi savo klaidomis ir mokymusi, todėl jis toks autentiškas, ir jis rodo pavyzdį. Vertinu papildomus išteklius, knygas ir kitų žmonių istorijas, kuriomis jis dalijasi, taip pat konkrečias strategijas, kaip įgalinti „komandą“, kaip jis mieliau sako. Tai dar vienas puikus skaitymas.
-
Verne Harnish „Scaling Up Simplified“.
Verne’as Harnishas tai padarė dar kartą. Šioje knygoje dažnai bauginanti užduotis suskaidyti verslą į valdomus veiksmus, pateikiamos aiškios strategijos ir realūs pavyzdžiai. Smulkaus verslo savininkams „Scaling Up Simplified“ yra augimo planas, sprendžiami bendri iššūkiai ir siūlomi praktiniai sprendimai, leidžiantys išplėsti veiklą neprarandant kontrolės. Perskaitykite šią knygą bent kartą.
-
Ann Handley ir Joe Pulizzi „Skaitmeninės rinkodaros meistriškumas“.
Skaitmeninės rinkodaros meistriškumas yra išsamus vadovas, apimantis naujausias skaitmeninės rinkodaros tendencijas ir metodus, nuo socialinės žiniasklaidos strategijų iki SEO optimizavimo. Smulkaus verslo savininkai gali pasinaudoti „Skaitmeninės rinkodaros meistriškumu“, kad padidintų savo buvimą internete, pritrauktų daugiau klientų ir išliktų konkurencingi skaitmeninėje rinkoje. Ann Handley yra pagrindinė rinkodaros specialistė, o ši knyga yra puikus dalykas.
-
Ramit Sethi „Finansinis tinkamumas verslininkams“.
Naujausioje Ramito Sethi knygoje pagrindinis dėmesys skiriamas finansų valdymui, specialiai pritaikytam mažoms įmonėms, ir pateikiami patarimai apie biudžeto sudarymą, investavimą ir finansų planavimą. Veiksmingas finansų valdymas yra labai svarbus smulkaus verslo sėkmei, todėl šioje knygoje pateikiami įrankiai ir žinios, reikalingos pagrįstiems finansiniams sprendimams priimti.
Šioje knygoje pabrėžiama, kaip svarbu, kad klientas būtų kiekvieno verslo sprendimo centre, imantis veiksmingų veiksmų santykiams su klientais ir lojalumui pagerinti. Mažoms įmonėms labai svarbu suprasti ir patenkinti klientų poreikius, o šioje knygoje pateikiamas aiškus kelias, kaip pasiekti klientų centų.turtingumą.
-
„Lyderiaihip in the New Era“ John C. Maxwell
Johnas Maxwellas sprogstares besikeičiantį lyderystės kraštovaizdį, siūlantį įžvalgas, kaip vadovauti efektyviaišiandieninėje dinamiškoje verslo aplinkoje. Smulkaus verslo savininkai gali pasinaudoti Maxwello išmintimi tapti geresniais lyderiais, įkvėpti jų komandas ir įveikti šiuolaikinio verslo iššūkiusnervingumas.
-
Andrew Winstono „Tvaraus verslo strategijos“.
Naujausias Andrew Winstonask apibrėžia strategijas, kaip sukurti tvarų verslą, kuris subalansuotų pelningumą su aplinkosaugine ir socialine atsakomybe. ŠmaikštumasDidėjant vartotojų poreikiui tvariai praktikai, ši knyga padeda smulkaus verslo savininkams integruoti tvarumą į savo veiklą, didinant jų prekės ženklą ir patrauklumą rinkai.
-
Clayton Christensen „Inovacijų formulė“.
Clayton Christensen pristato sistemingą požiūrį į inovacijų skatinimą organizacijose, naudodamas praktines priemones ir sistemas. Inovacijos yra labai svarbios norint išlikti konkurencingiems, o ši knyga suteikia smulkaus verslo savininkams įgūdžių ugdyti kūrybiškumo ir nuolatinio tobulėjimo kultūrą.
-
Jeffrey Gitomer „Pardavimo meistriškumas“.
Jeffrey Gitomer pardavimų meistriškumo vadovas apima patikrintus metodus ir strategijas, skirtas padidinti pardavimų rezultatus ir efektyviai sudaryti sandorius. Pardavimas yra bet kurios smulkaus verslo pagrindas, todėl šioje knygoje pateikiami praktiniai patarimai, kaip padidinti pardavimo pastangas ir paskatinti pajamų augimą.
-
Kai-Fu Lee „AI verslui“.
Kai-Fu Lee tyrinėja dirbtinio intelekto poveikį įvairioms pramonės šakoms, pateikdamas įžvalgų, kaip įmonės gali panaudoti dirbtinį intelektą, kad įgytų konkurencinį pranašumą. Kadangi dirbtinis intelektas tampa vis labiau neatsiejama verslo operacijų dalimi, ši knyga padeda smulkaus verslo savininkams suprasti ir įgyvendinti dirbtinio intelekto sprendimus, siekiant pagerinti efektyvumą ir sprendimų priėmimą.
Lyderiai yra skaitytojai, nes jie nuolat ieško naujų žinių, perspektyvų ir įžvalgų, kad galėtų išlikti priekyje savo srityse. Skaitymas lavina kritinį mąstymą, gerina sprendimų priėmimo įgūdžius ir įkvepia naujoviškų idėjų. Tikiuosi, kad jums patiks „SmallBizLady“ 2024 m. vasaros skaitymų sąrašas. Jame siūlomas kuruojamas transformuojančių knygų, pritaikytų smulkaus verslo sėkmei, pasirinkimas. Pasinerdami į bent penkis rekomenduojamus skaitinius, gausite vertingų strategijų, naudingų patarimų ir naujo įkvėpimo, kad paskatintumėte savo verslą. Pasinaudokite išmintimi, kuria dalijasi pramonės ekspertai ir minčių lyderiai, ir pasirenkite įrankius, reikalingus pirmauti pasitikėjimu ir vizija šiandieninėje konkurencingoje rinkoje.