Siekdama pakeisti ankstyvąjį ugdymą, kelių milijonų dolerių vertės įmonė Lovevery, kurią įkūrė Jessica Rolph ir Roderick Morris, specializuojasi rankų darbo kūdikių žaislų ir mokomosios medžiagos, skirtos ugdyti vaikų natūralų smalsumą ir intelektualinį augimą nuo gimimo iki penkerių metų, gamyboje.
Sutelkdama dėmesį į kognityvinį, fizinį ir socialinį vystymąsi, Lovevery kuria savo raidos rinkinius, remdamasi griežtais tyrimais. Pažymėtina, kad jos įsipareigojimą siekti tvarumo atspindi ekologiškos pakuotės pastangos ir iniciatyvos, mažinančios įmonės anglies pėdsaką.
Motyvuotas nesupratimo apie kūdikių žaislų šviesų ir garsų poveikį ankstyvam nervų vystymuisi, Rolphas 2010 m. inicijavo „Lovevery“. Boise, Aidaho valstijoje įsikūrusi įmonė oficialiai pradėjo veiklą 2015 m. ir pernai uždirbo 226 mln. USD pajamų.
Kiekvienas Lovevery žaislas yra asmeniškai sukurtas tam, kad paskatintų konkrečius vystymosi etapus, įkvėptas naminių žaislų, kuriuos Rolph sukūrė savo vaikui. Tvarumo įsipareigojimas yra akivaizdus, plastikinius žaislus pakeičiant mediniais ir naudojant ekologišką medvilnę.
Pagal amžių sutvarkytos Lovevery žaislų kolekcijos arba „žaidimų rinkiniai“ leidžia tėvams lengvai pasirinkti žaislus, atitinkančius jų vaiko raidos etapą.
Lovevery tvarus požiūris į ankstyvąjį ugdymą
Užsiima žaidimais ir lavinimu, rinkiniai padeda mokymosi procese per linksmus, interaktyvius žaislus, kurie taip pat skatina protinį vystymąsi.
Prieš Lovevery 2005 m. Rolphas įkūrė ekologiško kūdikių maisto kompaniją „Happy Family“. Kartu su Rodericku Morrisu jie 2017 m. pristatė 140 USD vertės lavinančią sporto salę kaip pirmąjį Lovevery produktą, kuris, nepaisant didelės kainos, sparčiai išpopuliarėjo.
2018 m. Lovevery pristatė kas du mėnesius skirtus žaidimų rinkinius kūdikiams iki 12 mėnesių. Dabar šie rinkiniai, skirti vaikams iki penkerių metų, kainuoja 40 USD per mėnesį, yra sukurti taip, kad būtų skatinamas stiprus vaiko ir šeimos ryšys, kartu skatinamas intelektinis augimas, išskiriant juos perpildytoje rinkoje.
Prenumeratos modelis buvo nepaprastai sėkmingas su daugiau nei 350 000 prenumeratorių 34 šalyse, o tai generuoja 86 % Lovevery pajamų. Bendrovė planuoja toliau tobulinti savo produktus, remdamasi abonentų atsiliepimais, ir siekia išplėsti savo pasaulinį aprėptį, sutelkdama dėmesį į teigiamą poveikį ankstyvos vaikystės vystymuisi žaidimo metu.