„Fintech“ startuolis „Female Invest“ siekia pagilinti moterų žinias apie investicijas. 2019 m. pradėta teikti parama Y Combinator, bendrovė siūlo technologijomis pagrįstą sprendimą, skirtą finansiniams skirtumams, su kuriais dažnai susiduria moterys, šalinti.
Per savo programomis pagrįstą platformą „Female Invest“ siūlo įvairius interaktyvius mokymosi išteklius, įskaitant seminarus, internetinius seminarus ir investicijų vadovus. Tikslas yra suteikti moterims finansinių žinių ir sušvelninti vyrų ir moterų darbo užmokesčio skirtumo poveikį.
Iki šiol bendrovė už prieinamą 13 USD mėnesinę prenumeratą suviliojo įvairią auditoriją – maždaug 73 000 mokančių narių iš 123 šalių. Didelė abonentų bazė aiškiai parodo didžiulę tokios paslaugos paklausą, kuri labai džiaugiasi generaline direktore Anna-Sophie Hartvigsen.
Žvelgiant į ateitį, startuolis planuoja gauti investicinę licenciją ir pradėti tiesioginę prekybą iki kitų metų, taip padidindamas savo švietimo paslaugų vertę. Hartvigsen teigia, kad ši strategija atitinka jų siekį panaikinti įėjimo kliūtis investavimo praktikoje.
Kopenhagoje ir Londone įsikūrusi „Female Invest“ planuoja dar didesnius dalykus. Sėkmingas lėšų rinkimo etapas atvėrė kelią galimai plėtrai į JAV rinką iki 2025 m.
Moterų įgalinimas investuojant žinias
Bendrovė, kurią įkūrė Emma Svensson ir Sarah McLeod, nori išnaudoti neišnaudotą savo unikalaus investicinio švietimo pasiūlymo potencialą šioje naujoje rinkoje.
Be to, 2025 m. planuojamas preliminarus bandomasis paleidimas, siekiant įvertinti JAV rinkos reakciją į įvairias jų paslaugas, o prireikus atlikti būtinus pritaikymus. „Female Invest“ vizija aiški – tapti moterų finansinės nepriklausomybės JAV katalizatoriumi.
Sėkmingas lėšų rinkimas jiems suteikė 10,2 mln. Finansavimui vadovavo „Educapital“, reikšmingas Europos vien tik „ed-tech“ fondas, ir „Rubio“, investuotojas į poveikį. Šlovė vainikavo papildomus 1 milijoną dolerių, kurie buvo surinkti per sutelktinio finansavimo kampaniją.
Kaip generalinis direktorius, Hartvigsen pripažino, kad finansavimo procesas užtruko ilgiau nei tikėtasi dėl sudėtingos finansavimo verslo aplinkos. Tačiau ji pripažino šio vėlavimo pranašumus, nes jie galėjo bendradarbiauti su investuotojais, atnešdami ne tik piniginę paramą, bet ir pramonės patirtį, kad įmonė ateityje augtų.
Surinktos lėšos bus panaudotos padvigubinti esamą 35 žmonių komandą per ateinančius 12–18 mėnesių, kad atitiktų įmonės plėtros planus. Taip pat planuojamos investicijos į produktų kūrimo veiklos atnaujinimą, rinkodaros strategijų tobulinimą ir klientų aptarnavimą tiek esamiems, tiek naujiems klientams.