#Smallbizchat Podcast’as GYVAI yra mėnesinė vaizdo interviu laida, kurioje smulkaus verslo savininkai gali gauti atsakymus į savo klausimus.
#Smallbizchat tikslas – užbaigti smulkaus verslo nesėkmes, padedant dalyviams pasisekti kaip savo viršininkui.
Prisijunkite prie mūsų tiesiogiai kas trečią mėnesio trečiadienį nuo 8 iki 21 val. ET Live per mano SmallBizLady Facebook puslapis, „YouTube“ kanalas ir GYVYTI Twitter.
Kaip sukurti puikius vaizdo įrašus
Letitia Crippen yra apdovanojimus pelnęs kūrybinis strategas ir vaizdo įrašų prodiuseris. Būdama „Touch Management, LLC“ generaline direktore, ji turėjo daugiau nei 20 metų patirtį kuriant ir režisuojant televizijos, srautinio perdavimo platformų ir įmonių konferencijų programas. Letitia taip pat bendradarbiauja su verslo savininkais, kad sukurtų atitinkamas turinio kūrimo strategijas pardavimo ir rinkodaros pastangoms. Ji yra pasiryžusi ugdyti naujos kartos pasakotojus ir žiniasklaidos lyderius. Letitia vadovauja skaitmeninės tarnybos savanoriams, dėsto bendruomenės prieigos prie žiniasklaidos kursus ir kuruoja rinkodaros bei filmų studentus. Daugiau informacijos: www.touchmgmt.com
SmallBizLady: Kas yra puikus vaizdo įrašas?
Letitia Crippen: Puikus vaizdo įrašas priklauso nuo aukštos kokybės garso ir laiko, kurie yra labai svarbūs norint išlaikyti žiūrovų įsitraukimą. Turite gerai atrodyti, gerai skambėti ir daryti tai greitai šiandienos laikais. Glausta ir aiški žinutė užtikrina, kad jūsų auditorija supras jūsų turinį ir su juo susisieks. Kad padidintumėte savo patikimumą, visada siekkite profesionalių vaizdo ir garso, net ir turėdami nedidelį biudžetą. Čia yra tiek daug sukčių, todėl nenorite, kad būtų supainioti su vienu iš jų.
SmallBizLady: kaip sukurti puikius vaizdo įrašus turint mažai patirties arba visai neturint patirties?
Letitia Crippen: Sutelkite dėmesį į istorijų pasakojimą, pabrėždami, kas daro jūsų verslą išskirtinį, ir patenkindami klientų poreikius bei norus. Jūsų pranešimas turėtų būti apie tai, kas svarbu jiems, o ne jums. Pasamdykite režisierių, kuris mokytų jus turinio kūrimo procese. Jis padės sustiprinti pasitikėjimą savimi ir užtikrinti, kad atitiktumėte prekės ženklą ir žinią. Autentiškumas ir aistra jūsų pristatyme atsilieps labiau nei prašmatni gamyba.
SmallBizLady: kaip padaryti, kad jūsų mažas verslas išsiskirtų prisotintoje socialinės žiniasklaidos rinkoje?
Letitia Crippen: Pradėkite išbandydami įvairių tipų turinį, kad sužinotumėte, kas labiausiai patinka jūsų auditorijai. Analizuokite įtraukimo metriką, kad suprastumėte, kas prilimpa, ir atitinkamai patobulinkite savo strategiją. Nuolat teikite vertę ir bendradarbiaukite su auditorija, kad sukurtumėte lojalią bendruomenę. Nepersistenkite, pradėkite ir jūsų balsas atsiras, o jūsų sekėjai įvertins jūsų augimą realiuoju laiku.
Kaip sukurti stiprų prekės ženklą
Po 30 metų dirbęs reklamos agentūros kūrybiniu vadovu – peržengęs tradicinės ir skaitmeninės rinkodaros klestėjimą – Reidas Holmsas išgyveno epifaniją, esame pertraukiami dažniau nei bet kada – įmonės švaisto milijardus, siekdamos sandorių, todėl vartotojai yra prisotinti žinutėmis, o prekės ženklo abejingumas ir didesnis jautrumas reklamuojamiems produktams. Prekės ženklo kūrimas skaitmeninėje eroje – tai įrodyti, kad jums rūpi. Nesvarbu, ar esate B2C ar B2B rinkodaros specialistas, šiandien viskas turi būti B2H. Mes visi esame žmonės. Reidas turi planą, padėsiantį jums gyventi pagal savo vertybes, kad galėtumėte pritraukti, įtraukti ir išlaikyti panašiai mąstančius vartotojus per tai, ką Reidas vadina „atvirkštiniu taikymu“. Jis yra naujos knygos autorius.Vertinamas prekės ženklas. Norėdami gauti daugiau informacijos www.appreciatedbranding.com
SmallBizLady: kas yra vertinamas prekės ženklas?
Reidas Holmsas: Mano apibrėžimas, kaip rašiau knygoje, yra toks: „Tai prekės ženklas, kuris pelno dėkingumą tuo, ką sako, daro ar sprendžia, duodamas tiesioginės prasmingos naudos žmonėms, kuriuos prekės ženklas bando pritraukti, kad jis būtų labiau pastebėtas, labiau ieškoma ir labiau vertinama“. Idėja kilo iš klaidos, kurią ne kartą mačiau rinkodaros specialistus: jie mano, kad žmonėms rūpės jų produktas, žinutė ar pertraukimas. Kai šeštajame dešimtmetyje su Muilo opera įsigalėjo reklamos pertraukimo modelis, gyvenimas turėjo tokį tempą, kad žmonės galėjo ištverti ir apdoroti turinio pertraukimą, kurį sukėlė „rėmėjas“. Tai buvo puikus, abipusiai naudingas sandoris. Šiandien kiekvienam iš mūsų visur siunčiama 10 000 žinučių per dieną. Prekės ženklas, naudojęs praėjusio šimtmečio įrankius, kad paskatintų žmones rūpintis savo produktu – naudojant tai, ką Rosseris Reevesas prieš 100 metų pavadino „Unikalų pardavimo pasiūlymu“ – nepakenks šiandienos prisotintam rinkodaros pragarui. Šioje blaškymosi ekonomikoje jūs turite pateikti tai, ką aš vadinu a Unikalus emocinis sprendimas. Tai yra kažkas, kas pelno dėkingumą, o ne blaškymąsi, nes aktyviai sprendžiate žmonių problemą, kurią jie įvertins.
„SmallBizLady“: ką smulkaus verslo savininkai turėtų stengtis pasiekti naudodami savo prekės ženklus?
Reidas Holmsas: Ką „logotipas“ sukelia jūsų klientų mintyse? Ar tai pasitikėjimas, nusivylimas, rūpestis, šaltumas? Kiekvienas prekės ženklas turi apsispręsti, ką jis atstovauja, ir gyventi pagal šiuos 3 būdus: KĄ SAKOTE, KĄ DAROTE ir ką SPRENDATE. … arba tai už jus nuspręs turgavietė.
„SmallBizLady“: kokias dažniausiai pasitaikančias klaidas daro smulkusis verslas kurdamas prekės ženklą?
Reidas Holmsas: Didžiausia klaida yra tada, kai smulkaus verslo savininkai mano, kad jų logotipas yra prekės ženklas. Logotipas yra tai, kas signalizuoja prekės ženklo reikšmę. Tačiau prekės ženklai egzistuoja tik tų, kurie jus pažįsta ir žino, ką reiškia jūsų verslas, galvose – ką jūs, kaip įmonė, verslas ar individualus verslininkas, atstovaujate. Vardas SmallBizLady be dalykų, kuriuos į jį atsinešate, jūsų vertybių, asmenybės, sprendimų ir kalbėjimo būdo – tai tik vardas puslapyje. Jūsų prekės ženklas primena rezultato lūkesčius.
Ar šie interviu jums buvo naudingi? Papasakok, kaip jie padėjo, ir pasidalink.
Ar norėtumėte būti #Smallbizchat Live svečiu?
Jei esate smulkaus verslo savininkas, autorius ar dalyko ekspertas, norėtume, kad būtumėte #Smallbizchat LIVE svečias. Pateikite savo vardą, pavardę, nuotrauką, Twitter rankenėlę, biografiją, svetainę, temą ir 3 klausimus bei atsakymus pastraipos formoje, kad parodytumėte savo patirtį. Norėdami pateikti savo medžiagą, kad būtumėte #Smallbizchat svečias spustelėkite čia.