Kiekvienais metais prarandama daugiau žaidimų istorijos. Rūsiai užtvindo, dokumentai ištirpsta, o vaizdo žaidimų pramonės titanai liūdnai praeina. Vaizdo žaidimų istorijos fondas siūlo tai, kas dabar yra išsamiausia ir ieškoma vaizdo žaidimų dokumentų biblioteka. Jei esate panašus į mane, tik tada, kai kasate per senų magų ir dizaino dokumentų kalnus, jūs tikrai suprantate, kokia prasminga fizinė žiniasklaida buvo visai žaidėjų kartai.

Žurnalai buvo mano viskas. Tai prasidėjo, kai mano mama kiekvieną savaitę pradėjo mane vilkti į prekybos centrą kelioms valandoms apsipirkti nerimą. Mano mama buvo obsesinė, kad gaudavo viską, ko mums gali prireikti penkerių šeimai, net jei ji metų metus sėdėtų ant lentynos, nevalgytų. Aš stumčiau vieną pirkinių krepšelį, o mama pastumtų kitą. Man reikėjo pabėgimo. Kiekvieną savaitę bėgčiau į žurnalo praėjimą ir patraukčiau to mėnesio „Game Informer“ ar EGM kopiją. Aš įstumčiau nosį į žurnalus taip, lyg galėčiau į juos patekti.

Aš to nesuvokiau tik po metų, tačiau tie leidiniai padėjo man išlaikyti sveiką. Kai „Print Media“ slidinėjo, kai praėjusių metų rugpjūtį po 33 metų „GameStop“ oficialiai nutraukė žaidimų informatorių, o kai žaidimų kompanijos pasitraukia iš knygų, įskaitant brošiūras ir vadovus savo žaidimų dėžutėse, žaidėjai ne tik neprarado prieigos prie fizinės žiniasklaidos. Mes taip pat praradome asmeninį prisirišimą prie tokios puoselėjamos terpės, dėl kurios žaidimų sferoje buvo materialus žaidimų srityje. Aš nebūčiau rašytojas, jei tai nebūtų tiems žurnalams.

VGHF archyvas yra žaidimų kraštotyros fontanas

https://www.youtube.com/watch?v=6tySm_wf60q

Vaizdo žaidimų istorijos fondas, ne pelno siekianti organizacija, pasisakanti už žaidimų išsaugojimą, praėjusią savaitę atidengė savo skaitmeninę biblioteką. Tai ne tik žurnalų, bet ir prekybos leidinių, katalogų, atmintinių ir net kai kurių užkulisinių darbo dokumentų archyvas. Galite rasti originalią viešinimo brošiūrą Metalinė pavara Kieta 4: „Patriots“ ginklai ir iš „Fromsoftware“ mylimojo PS4 pavadinimo Kraujas. Yra „Landmark Adventure Game“ kūrėjo vaizdo įrašų ir interviu „Cyan“ Mys ir E3 žaidimų vitrinų katalogai nuo 1995 m. Iki 2006 m. Išskyrus senus „PlayStation Execs“ vaizdo įrašus, šaukiančius „riiiidgggee, racceeer“, yra keletas geresnių būdų prisiminti apie tą nebenaudojamą žaidimų vitriną.

Interviu per vaizdo pokalbius VGHF bibliotekos direktorius Philas Salvadoras sakė Gizmodo, kad archyvas buvo padarytas kuo prieinamesnis. Nors galite rasti .zip failų, kuriuose pilna žurnalų PDFS kitur internete, ar jūsų pačių „Musty“ žurnalų, sėdinčių jūsų palėpėje, dėžutėje, „VGHF“ archyvas yra tyrimų įrankis. Iš tikrųjų kiekvienas gali tapti mėgėjų vaizdo žaidimų istoriku.

© Vaizdas: VGHF

Net tada, kai stengiatės rasti tinkamų dokumentų raktinius žodžius, VGHF archyvas yra lengviau analizuojamas nei bet koks bauginanti funky kvepiančių periodinių leidinių krūva. Biblioteką galima ieškoti pagal raktinius žodžius, pavadinimus ir datos diapazonus. Kasdamas žurnalų archyvus, mane sukrėtė, kiek pasikeitė rinkodara aplink vaizdo žaidimus. Keletas žaidimų žurnalų leidimų rodė kultinio klasikinio PS2 žaidimo reklamą ICO Prieš žaidimo vakarietišką išleidimą. Vaizde buvo išsiplėtęs, neįmanomas labirintas su etikete „Išspręsk galvosūkius arba prisijunkite prie kankinamų sielų amžinai“.

Tai buvo akį traukiantis žaidimo skelbimas, kuris garsiai nepardavė gerai JAV, tai gali būti dėl painios reklamos „Blitz“ prieš žaidimą 2002 m. „Nintendo“ pranešimai spaudai parodė, kad bendrovė bandė ją parduoti iš „asmeninių finansų kampo“. Tie dokumentai dar nėra archyve, tačiau VGHF dirba su jais.

Kolekcija prasidėjo nuo grupės įkūrėjo, vaizdo žaidimų išsaugojimo specialisto Frank Cifaldi ir jo paties asmeninių žurnalų kolekcijos. Ne pelno siekianti organizacija investavo į kokybišką debinderį ir skaitytuvą, tačiau tūkstančių dokumentų rinkimas užtruko metus. Projektas prasidėjo 2017 m., O per pastaruosius aštuonerius metus ne visą darbo dieną dirbantys asmenys, savanoriai ir Salvadoras maldavo, pasiskolino ir mainavo daugiau vaizdo žaidimų turinio. Daugiau išorinių grupių, tokių kaip retromagai ir archyvas, paaukojo žurnalų turinį, o daugiau privačių kolekcionierių skolino medžiagą, skirtą jauti visą biblioteką.

Pažiūrėkite, kaip gaminama žaidimų dešra

VGHF biurų archyvas
Vaizdo žaidimų istorijos fondo fiziniame archyve yra žurnalų ir atmintinių kaupiklis. © Vaizdas: VGHF

Vaizdo žaidimų vadovų šeimos taip pat susisiekė su grupe, kad pasiūlytų dokumentus. Grupė pabrėžė kolekciją, kurią jie pavadino Marko Flitmano dokumentais. Flitmanas buvo tokių kompanijų kaip „Konami“, „Pripažinimo“, „Midway“ ir „Mindscape“ įmonių vadovas ir prodiuseris. Jo šeima pakvietė VGHF suskaitmeninti jo rūsyje saugomus senus dokumentus.

Yra keletas istorijų, kurias galite rasti tiesiog pasimėgaudami žaidimų istorijos užpakaliniais puslapiais. Viename „Flitman“ kolekcijos faile parodytas pradinis „Nintendo 64“ paleidimo pavadinimo, pavadinto „Monster Dunk“, dizainas. Žaidimas niekada nepadarė to prieš pradiniame gamyboje, tačiau jame buvo tokių personažų, kaip „Notre Dunk“, ir „Abrajamo Lincolno (TM) vaiduoklio vaiduoklis“. Šis vaiduokliškas Linkolnas apibūdinamas kaip „šiek tiek dvasinis Linkolno galva, padedama ant rūgštynių vaiduoklių kūno“. Skamba neįtikėtinai, tiesa? „Devs“ gavo patvirtinimą plėtoti žaidimą, tačiau 1995 m. Leidimo pranešime buvo pažymėta, kad „Monster Dunk“ buvo „rimtai trūko“. Projektas turėjo pasiekti 1996 m. Balandžio mėn. Pirmąjį „Draft“ terminą, tačiau žaidimas tiesiog išsiveržė, kaip tai daro daugelis pradinių dizainų.

„VGHF Sonic the Hedgehog“ dizaino plokštės
Archyve yra rankomis parengto lygio dizaino įkvėpimas „Sonic the Hedgehog“. © Vaizdas: VGHF

Tai pasinerkite į dešros vaizdo žaidimų kūrimą, kurį nedaugelis išorėje paprastai turėtų pamatyti patys. Žaidimus, kaip meninę terpę, riboja finansavimas, darbo jėgos, technologijos ir rinkos užgaidos. Kiekvienam orientyrui, pavyzdžiui, Mysyra „Monster Dunk“ – žaidimas, kuris niekada nepraleido daugybės, daugybės kliūčių.

„Nepakanka žmonių, kurie yra geri vaizdo žaidimų istorikai, ir ne todėl, kad nėra susidomėjimo“, – teigė Salvadoras. „Ne todėl, kad trūksta įgūdžių; Taip yra todėl, kad dažnai trūksta prieigos prie medžiagų. “

Tiek daug vaizdo žaidimų istorijos pasimeta vien dėl saugojimo. Salvadoras teigė, kad iš ankstyvojo vaizdo žaidimų kūrimo Čikagoje yra tiek daug istorijos, palyginti su studijomis iš Kalifornijos, nes namuose Vėjuotame mieste yra rūsių, tuo tarpu kaliforniečiai to nedaro.

Vien todėl, kad failas yra skaitmeninis, nepadaro jo daugiau galimybių išsaugoti. Šiuolaikinės leidyklos ir pramonės grupės leido suprasti, kad nenori suteikti tyrėjams ar žaidėjams galimybę žaisti ne spausdinimo pavadinimus. Anksčiau VGHF rėmė tyrimą, kuriame rodoma, kad beveik 90% praėjusių dešimtmečių vaizdo žaidimų nėra komerciškai prieinami. Grupė taip pat patyrė smūgį, kai JAV autorių teisių biuras palaikė žaidimų leidėjus ir apribojo istorikų prieigą prie neprieinamų titulų, tinkamai naudodamiesi.

Archyvas neturės prieigos prie tikrų žaidimų, bent jau kol kas ne. Leidėjų skanumas, kad prieinamumo trūkumas padės tik paskatinti žaidėjus į emuliaciją. Vis dėlto ne pelno siekianti organizacija planuoja atnaujinti archyvą su daugiau medžiagos laikui bėgant. Salvadoras teigė, kad komanda tikisi, kad daugiau kūrėjų atkreipia dėmesį į tai, kad tokį šaltinį naudos visiems.

„Didelė mūsų darbo dalis yra tų pokalbių su kūrėjais ir sakyti, kad ši medžiaga tikrai yra vertinga“, – teigė Salvadoras. „Mes tikrai norime tai išsaugoti ir gerbti“.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -