Popkultūros prekės nuėjo ilgą kelią nuo pagrindinių juodųjų trišakių su filmų pavadinimais, atspausdintais ant jų-jūs žinote tuos, kuriuos jūs rasite, kad jie būtų pritvirtinti prie vaizdo įrašų parduotuvės kampo prie plakatų ir kolekcionuojamų daiktų. Kai tūkstantmečio kultūra išplėtė „Mall Mainstays“ paklausą, pavyzdžiui, „Hot Teal“, kuri augo internete su savo partneriais prekės ženklais, vis daugiau mažmenininkų sutelkė dėmesį į nemalonų gyvenimo būdą ir madą, įkvėptą pagrindinių franšizių ir fandų, tokių kaip Žvaigždžių karaiMarvel, anime, Daktaras kasAr Žiedų valdovas, Ir dar daugiau. Maždaug kiekvieną mėnesį yra naujas poilsio kolekcionuojamas aksesuaras, skirtas paskutiniam atostogų ar palapinių išleidimui, ir tai buvo didesnė dešimtmečio dalis, jei „Instagram“ fandomo turinys rodo kokią nors požymį.
Tačiau ačiū Barbė Filmo era, viskas prasidėjo nuo vaikščiojimo lentos, influencerio gyvenimo būdo režimo. (Be to, Gen Z oficialiai nutarė, kad tūkstantmečio geekery yra jūsų asmenybė; Sveiki, mano vardas Sabina ir aš esu Disney suaugusi.) Kai Greta Gerwig’s Barbė Buvo išleistas prekybinis prekių ženklas iš „Cutesy Camp“ į maksimalistinę prabangą su ikonišku „Mattel“ prekės ženklu. Buvo sunku rasti filmo „Margot Robbie’s Barbie“ filmų lėlių; Keno „I’m Kenough“ išleidimas „Fuzzy Rainbow Hoodie“; ir beis ‘ Barbė Bagažo kolekcija, kuri išpardavo du kartus. Tai, kaip vienas iš labiausiai atpažįstamų pasaulio prekės ženklų buvo visur, nuo namų prekių iki kelionių iki mados, tikrai jautėsi kaip popkultūros produkto viršūnė pagaliau laikoma įprasta.
Tačiau ne kiekvienas licencijuotas prekių gabalas yra visiškai vertas išlaidų. Po Barbė „Pasaulis rožinis“, jūsų vietiniame AMC teatre galite rasti teminį poilsio krepšį – arba išstumti dar tūkstančius dizainerio „Chanel Purse“, įkvėptų ir filmo.
Ši evoliucija į perteklių paskelbė naują tendenciją: IP vaizdai buvo užklupti labai brangių dalykų, skirtų tik suvokiamam produkto ir popkultūros prekės ženklo ryšiui. Nėra jokios kitos franšizės Žvaigždžių karaikuris šiuo metu tikriausiai galėtų atidaryti savo universalinių parduotuvių tinklą. Ventiliatoriai gali daug išleisti aukštos kokybės daiktams, pavyzdžiui, Kolumbijai Žvaigždžių karai Pavaros, kuri poromis sukelia maištininkų kombinezono estetiką su patikima prekės ženklo apsauga nuo šalčio, arba labiau abejotinų, pavyzdžiui, atsitiktinių „prabangių“ patalynės rinkinių su spalvomis paletėmis, įkvėptais filmų vaizdų, kurie tiesiog nebuvo verti kainų už tai, ką gavote (kietas -Darbo sukilėliai nusipelno geresnių nei subraižyti lakštai, kurie subyrėjo skalbimo metu).
Kartais, ypač su šia fandom, geriau jį žaisti saugiai; „Disney“ kolekcijos, siūlomos už prieinamesnius kainų taškus iš „Disney“ parduotuvės, dažnai demonstruoja kūrybinių menininkų vitrinas, paverčiant mylimus personažus kažkuo kitokiu. Kartais dovanų parduotuvės suvenyrai pramogų parkuose (kurie paprastai būna virusiniai) jaučiasi autentiškesni jūsų mylimam pasauliui. Aš padovanojau tėvui vieną iš elektroninių „Figrin d’I“ ir modalinių mazgų, kuriuos „Kloo Horns“ išleido, kai „Galaxy’s Edge“ atsidarė, ir nuo to laiko nieko panašaus nematė. Tėtis tai myli tiek pat, kiek jo rsvlts Žvaigždžių karai Mygtukai, vienas stilingo kolekcionuojamų drabužių lašų pavyzdys. „RSVLTS“ taip pat pasižymi ne tik didele komiksų fandomomis ir „Disney“, bet ir sunkiai randama IP, pavyzdžiui, kultinių filmų ir TV laidų, ir netgi anime kaip Vienas gabalas.
Visiems, kurie jaudinasi dėl fandomo tematikos produktų, yra kažkas, kad moka daugiau nei už prekės ženklą. Laimei, palengvino savo fandomą tyliai subtilesnėmis prekėmis. Pavyzdžiui, bagažo prekės ženklas „Beis“ sekė savo Barbė mesti su a Nedorėlis vienas. Tada herojai ir piktadariai išleido a Žvaigždžių karai Bagažo rinkinio formos, kaip visatos kroviniai, taip pat pietų stalo rinkiniai su raštais, kurie atitinka jūsų mėgstamos vietos vibe galaktikoje toli, toli, toli. Jei esate naujas tėvas, tokie prekės ženklai, tokie kaip „Lillebaby“ ir „Petunia Picklebottom“, padengė „Disney“ kolekcijas, kad atitiktumėte jūsų vežimėlį ir bet ką, ko jums reikia vaikams.
Visai neseniai Nedorėlis Atleido karščiausias atostogų prekes, galbūt parodydamas, kad paklausa yra dar naujesnėms franšizėms. Tiek jos išparduota, ypač daiktų, kuriuos įkvėpė pagrindiniai veikėjai Elphaba ir Glinda, ir įtraukė Nedorėlis Stanley taurės; Išskirtinė „Target“ mados kolekcija Nedorėlis„Oskaro“ nekontroliuojamas kostiumų dailininkas Paulius Tazewell; Išskirtinis mažmeninės prekybos vinilo įrašai (panašiai Barbė); ir visai neseniai su NedorėlisNamų išleidimas, trokštamos plieno knygelės.
Vis dar yra keletas elementų, kuriuos galite rasti internete, įkvėptas pirmosios dalies Nedorėlis: visam yra šį rudenį; Dabar parduodami „Bloomingdale“ dizainerio drabužių, papuošalų ir dar daugiau lašai, nes, kaip jau minėjome anksčiau, logotipas nepadaro prekių vertų, jei jos per brangios. Tuo tarpu mes laukiame „Disney“ išleidimo Snieguolė Tiesioginio veiksmo filmas ir Pelenės 70-metis jubiliejus, kad būtų galima išryškinti žavingesnius ir madingesnius „Disney Princess“ kūrinius. Unikalus derlius ką tik išleido Snieguolė Bendradarbiavimas ir jo pasakų branduolys geriausiai. Nesvarbu, ar jums patinka jūsų fandomas tylus, ar garsus, tiesiog įsitikinkite, kad jis jums tinka geriausiai, ir dėvėkite didžiuojuosi.
Norite daugiau IO9 naujienų? Patikrinkite, kada tikėtis naujausių „Marvel“, „Žvaigždžių karų“ ir „Star Trek“ leidimų, kas bus toliau „DC Universe On Film“ ir „TV“, ir viskas, ką reikia žinoti apie „Doctor Who“ ateitį.