Jei galvojant apie „Chegg“ atsiranda PTSD tais laikais, kai lankėtės mokykloje, galiu turėti jums gerų naujienų: vadovėlių nuoma ir namų darbų pagalba garsėjanti įmonė veikia ant dūmų. „Chegg“ akcijos nuo 2021 m. pasiekusių aukščiausių rodiklių sumažėjo 99 proc., o jų vertė sumažėjo 14,5 mlrd. USD, o bendrovė prarado pusę milijono mokamų abonentų. Pajamoms vis mažėjant ketvirtį po ketvirčio, kyla abejonių, ar pavyks toliau mokėti skolas.
Cheggas turėtų būti pažįstamas daugeliui žmonių, kurie pastaraisiais metais lankė koledžą. Ji prasidėjo 2000-aisiais, nuomojantis vadovėlius, o vėliau išsiplėtė į internetinius studijų vadovus, o galiausiai į platformą su iš anksto parašytais atsakymais į įprastus namų darbų klausimus.
Deja, „ChatGPT“ paleidimas sunaikino visą „Chegg“ verslo modelį. Bendrovė daugelį metų mokėjo tūkstančiams rangovų, kad jie parašytų atsakymus į klausimus visomis pagrindinėmis temomis, o tai yra gana daug darbo reikalaujantis procesas, ir nėra jokios garantijos, kad jie net turės atsakymą į jūsų klausimą. Kita vertus, kaip žinome, „ChatGPT“ apėmė beveik visą internetą ir tikriausiai matė bet kokį istorijos klausimą, kurį galite užmesti.
Kaip ir „Wall Street Journal“. Ataskaitose, paleidus „ChatGPT“, studentai sumažino savo 20 USD per mėnesį „Chegg“ prenumeratą pokalbių roboto naudai:
Nors „Chegg“ sukūrė savo dirbtinio intelekto produktus, įmonė stengiasi įtikinti klientus ir investuotojus, kad ji vis dar turi vertę „ChatGPT“ padidintoje rinkoje.
„Tai nemokama, greita ir jums tikrai nereikia jaudintis, ar problema yra, ar ne“, – apie ChatGPT naudojimo namų darbų pagalbai privalumus kalbėjo Jonah Tangas, MBA kandidatas iš Point Loma Nazarene universiteto San Diege. per Cheggą.
Investicinio banko „Needham“ atlikta kolegijos studentų apklausa parodė, kad šį semestrą ketino naudoti „Chegg“ 30 proc., palyginti su 38 proc. pavasarį, o 62 proc. – nuo 43 proc.
Neaišku, ką Chegg iš tikrųjų gali padaryti, kad sustabdytų kraujavimą šiuo metu. Bendrovė per vasarą atleido 441 darbuotoją – ketvirtadalį darbo jėgos. Siūlydami išsamesnius atsakymus su dirbtiniu intelektu ir tiesiogines konsultacijas, bandoma nukreipti į tai, ką naujasis generalinis direktorius apibūdina kaip „smalsius besimokančius asmenis“.
Turbūt labiausiai liūdna, anot Žurnalasdarbuotojai iš tikrųjų prašė išteklių 2022 m., kad sukurtų AI įrankius, skirtus automatizuoti atsakymus. Pandemijos metu bendrovė pastebėjo didžiulį paklausos padidėjimą, kai išmoko virtualiai ir įmonei reikėjo greitai pateikti atsakymus į klausimus.
„Chegg“ lyderiai atmetė prašymą pradėti kurti AI įrankius iki „ChatGPT“ išleidimo, tačiau net tada kai kurie viduje nesijaudino dėl pokalbių roboto polinkio pateikti neteisingus atsakymus.
Tačiau, kaip ir naudojant tokį įrankį kaip Vikipedija, akivaizdu, kad dėl patogumo studentai nori prisiimti tam tikrą riziką. Mokiniams liepiama nepasitikėti Vikipedija, tačiau dauguma vis tiek ja naudojasi ir eikite į nuorodų skyrių, kad gautų citatų. Žinoma, tokie pokalbių robotai kaip „ChatGPT“ neturi tokio dalyko kaip matematika sampratos, jie tik atspėja žodžius, kurių reikia, kad sakinys skambėtų teisingai. Jie pateiks tokius atsakymus apgaulingai teisinga, bet ne. Tai tarsi skaičiuotuvas, kuris tinka 50 % laiko. Kitoms temoms, pvz., istorijai, pokalbių robotai yra šiek tiek geresni, tačiau atsakymus reikia patikrinti dar kartą.
Galbūt Cheggas galėtų labiau stengtis padėti žmonėms tai suprasti? Vis dėlto atrodo, kad daugumai studentų tai nerūpi, o Cheggo laikrodis baigiasi.