Surasti tobulas knygas, skirtas pradėti savo verslumo kelionę, gali jaustis bauginanti. Yra tūkstančiai pavadinimų, teigiančių, kad yra vieno langelio parduotuvė, skirta sėkmei.

Bet kai aš vykdžiau savo startuolius-atradau saujelę būtinų skaitomų brangakmenių, kurie iš tikrųjų išsiskiria. Šios knygos ne tik sėdi ant jūsų lentynos, atrodo protingos; Jie keičia, kaip jūs kreipiatės į verslą, lyderystę ir apskritai gyvenimą.

Žemiau pasidalinu penkiais pavadinimais, kurie, mano manymu, yra būtini bet kuriam trokštančiam verslininkui. Kai kurie iš jų jau gali skambėti varpu. Kiti gali būti nauji.

Bet kokiu atveju, šie skaitymai padarė didelę įtaką mano mąstymui, ir aš lažinuosi, kad jie padarys tą patį jums.

01 atominiai įpročiai – Jamesas Clear

Aš esu didžiulis James Clear’s gerbėjas Atominiai įpročiai Dėl vienos paprastos priežasties: tai padeda suvokti, kad dideli rezultatai ne visada gaunami dėl didelių veiksmų. Dažniausiai sėkmė grindžiama mažais, nuosekliais patobulinimais, kurie laikui bėgant sudeda.

Yra a Citata knygoje Tai vis dar rezonuoja su manimi: „Kiekvienas jūsų atliktas veiksmas yra balsavimas už asmens tipą, kuriuo norite tapti“. Šis priminimas padėjo man išlikti drausmingai tomis dienomis, kai mano motyvacija nebuvo visiškai kur nerasta.

Ką aš taip pat myliu Atominiai įpročiai yra tai, kaip tai galima veikti. Aišku ne tik poetiška apie „įpročius“. Jis teikia realius įrankius, kad įsitikintumėte, jog atliksite norimus pakeitimus. Nesvarbu, ar tai yra lengvi naujos rutinos, ar išmokti nutraukti blogo elgesio kilpas, rasite struktūrą, kuri yra stebėtinai tiesmukiška.

Verslininkams ši koncepcija yra auksinė. Nuoseklumas yra viskas, ypač ankstyvosiose stadijose. Jei galite pastatyti mikro-habitus, kurie juda adatą į priekį, jau esate mylios priekyje nuo pakuotės.

02 „Lean Startup“ – Ericas Riesas

Kai paleidau savo pirmąją įmonę, aš praleidau mėnesius tobulindamas savo produktą, kol kas nors net nebuvo matęs. Ir atspėk ką? Pasirodo, mano „tobula“ koncepcija nebuvo tokia tobula.

Įveskite Erico Rieso „Lean Startup“. Ši knyga man parodė, kad nuolatinis iteracija ir „mokymosi mokymosi“ požiūris yra tikrasis klestėjimo sparčiai besivystančioje rinkoje raktas.

Yra a Įsimintina linija Iš Ries: „Vienintelis būdas laimėti yra mokytis greičiau nei bet kas kitas“.

Tas greito grįžtamojo ryšio jausmas ir greitas kurso taisymas sudaro stuburą „Lean Startup“. Negalima praleisti begalinių valandų (ir grynųjų) dėl nepatikrintos idėjos. Užuot tai pašalinkite, surinkite duomenis ir patobulinkite. Nuplaukite ir pakartokite.

Verslininkams, ypač skaitmeninėje erdvėje, tai yra didžiulė.

Jei nesate pasirengę greitai pasisukti, kai duomenys nurodo, kad jūsų auditorijai nori kažko kito, rizikuojate, kad produkte, kurio niekas nenori pirkti, jūs rizikuojate pūsti laiką ir išteklius. O pasaulyje, kuriame technologijų ir vartotojų nuostatos juda greičiu, kas gali tai sau leisti?

Be to, išbandę savo idėjas anksti, galite sukurti teigiamą grįžtamojo ryšio ciklą su savo klientais, pavyzdžiui, jie sukuria ką nors naujo ir įdomaus.

03 Pradėkite nuo kodėl – Simonas Sinekas

Mes visi turime idėjų, besisukančių į galvą, tačiau kaip įsitikinti, kad žmonėms iš tikrųjų rūpi tai, ką siūlote?

Simono Sineko Pradėkite nuo kodėl Padaro atvejį, kai žmones skatina gilesni motyvacija nei tik „Ką šis produktas daro?“ Jie taip pat nori žinoti: „Kodėl ši įmonė daro tai, ką daro?“

Tai yra tiesioginis iššūkis tipiškiems rinkodaros metodams, kuriuose daugiausia dėmesio skiriama savybėms ir pranašumams. Nesupraskite manęs neteisingai – tai svarbu. Tačiau dažniausiai tai pritraukia tikslo jausmas.

Kai man buvo 20 -ies, nesijaudindamas, kad mano pirmasis verslas būtų pradėtas nuo žemės, norėčiau, kad žinočiau apie „kodėl“ faktorių. Aš per daug laiko praleidau parduodamas funkcijas ir specifikacijas, ir beveik nepakankamai paaiškinau širdį už savo produkto.

Kai tik pradėjau žmonėms pasakyti, kas mane paskatino, jie labiau norėjo klausytis ir galiausiai tapo lojaliais klientais.

Patikėk manimi, jei tik pradedate, paklauskite savęs: „Kodėl aš noriu kurti šį verslą?“

Jei negalite to išdėstyti paprastu, įtikinamu būdu, galite stengtis susisiekti su savo auditorija. Taigi iš tikrųjų čia giliai nardykite. Tai skirtumas tarp įmonės valdymo, kuris yra tik dar viena žuvis jūroje, ir bėgimas, sukeliantis tikrą jaudulį.

04 4 valandų darbo savaitės-Timas Ferrisas

Tim Ferriss’s 4 valandų darbo savaitės Ar gali atrodyti kaip „Ultimate Dream“ – tik keturios darbo valandos per savaitę, tiesa?

Būkime realūs: daugumai iš mūsų verslininkų tai greitai nevyksta.

Tačiau tikrasis šios knygos perlas yra „Ferriss“ požiūris į lankstesnio, efektyvesnio gyvenimo būdo projektavimą. Tai mums visiems gali būti naudinga.

Viena iš mano mėgstamiausių eilučių yra Kai jis pabrėžia„Sutelkite dėmesį į produktyvų, o ne užimtą“. Vien šis patarimas išgelbėjo mane nuo daugybės valandų užimtumo, kuris nieko nedarė, išskyrus tai, kaip pamaitinti mano ego. Mes dažnai prilyginame darbo visą parą su produktyvumu, tačiau daugeliu atvejų tai yra daugiau apie prastą laiko valdymą ar nepasitikėti kitais atlikti šį darbą.

Taikydamas kai kurias „Ferriss“ automatizavimo ir delegavimo strategijas, pradėjau mažinti beprasmis užduotis ir sutelkti dėmesį į tai, kas iš tikrųjų perkelia adatą, pavyzdžiui, susitikti su potencialiais klientais ar naujovių naujų produktų funkcijomis.

Jums nereikia priimti visos „4 valandų“ koncepcijos, tačiau tikrai galite imtis jo taktikos, kad suprojektuotumėte darbo krūvį, kuris jūsų neišdegtų.

05 Kaip laimėti draugus ir paveikti žmones

Nesvarbu, kiek pažengė mūsų technika, verslas vis tiek vertina žmones.

Štai kodėl Dale Carnegie Kaip laimėti draugus ir paveikti žmones Lieka nesenstantis – net mūsų skaitmeniniame amžiuje. Kol galite uždaryti sandorius Mastelio keitimasPagrindiniai žmogaus ryšio principai nepasikeitė.

Kai pradėjau savo antrąjį startą, supratau, kiek svarbu patikimumas ir pranešimai. Tai nebuvo susiję su tobulais deniais ar žvaigždžių ROI diagramomis (nors tai padėjo). Tai buvo apie tai, kad esu tikras – akimirką suprasti potencialius partnerius ar klientus žmogaus lygmeniu.

Jei jie jautėsi girdėti, aš įpusėjau parduoti ar laimėti naują sąjungininką. Ši knyga padės jums tai padaryti; priversti žmones jaustis girdėti.

Apvyniokite daiktus

Šios penkios knygos gali neišspręsti visų iššūkių, su kuriais susidursite kaip verslininkas, tačiau jos suteiks jums tvirtą pagrindą – ir būdą strategiškiau mąstyti apie savo verslą ir savo gyvenimą.

Nuo mažų įpročių kūrimo ir jūsų „kodėl“ pagerėjimo iki greito grįžtamojo ryšio kilpų, supaprastindami jūsų darbo krūvį ir palaikant ryšį su žmonėmis gilesniu lygiu, į šiuos puslapius supakuota daugybė vertės.

Žinoma, kyla pagunda pasiklysti kasdienis startuolio ar šoninio stumdymo statyba. Tačiau nenuvertinkite to, ką reguliariai skaito ir apmąstymai gali padaryti jūsų ilgalaikiam augimui.

Jei liksite atviras ir smalsus, išsiaiškinsite efektyvesnius, prasmingesnius būdus kurti ir plėsti savo verslą – nesudegindami save.

Iki kito karto.

Jaučiatės įstrigę abejonėmis savimi?

Nustokite bandyti sutvarkyti save ir pradėk apsikabinti, kas esate. Prisijunkite prie Nemokamas 7 dienų savęs atradimo iššūkis ir išmokti neigiamas emocijas paversti asmeniniu augimu.

Prisijunkite nemokamai dabar



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -